Cant II


– Te crezi foarte interesant, nu?

Prin semi-obscuritatea zgomotoasa, vocea care o auzea era cel mai neinteresant lucru pe care putea sa-l auda. Trebuia sa fie o seara obisnuita de club: mult acool, putin dans, eventual pipait niste fete. Si tigari, multe tigari, pana vocea sa a devenit un fel de scartait ruginit; nu ca mai fi avut ceva de spus sau ar mai fi putut spune ceva.

– Totusi da-mi voie sa ma prezint, ca altfel as fi oarecum nepoliticos. Bine, nu la fel de nepoliticos si taranoi ca tine, dar totusi…

Asa ca se apropie de el, o umbra diluata ce-l apuca incet de umar si isi apropie gura de urechea lui.

– Numele meu e Dan. Nu-i asa ca acum simti ca ne-am cunoaste un pic?

Si pana sa constinentizeze exact ce I se intampla, ingreunat de creeru-i imbibat de alcool, Dan incepuse deja sa-si depene povestea.

– Stii, in general nu as avea nimic impotriva ta, insa Vi chiar nu mai are nevoie de orice servicii ai fost in stare sa oferi vreodata. Esti mare, pari vaccinat, ar cam fi cazul sa-ti dai seama ca s-a cam terminat; orice poveste ati fi avut voi doi vreodata, daca chiar ati avut una si nu a fost vreo iluzie tembela de-a ta, s-a cam terminat. Asa ca, mergi mai departe sau ramai un vestigiu mic si patetic a ce-ti inchipui tu ca esti sau ai fost, dar lasa fata in pace.

Simti o chestie ciudata, de parca tot alcoolul incerca sa-l paraseasca deodata, insa in acelasi timp oprindu-se pentru cateva secunde prin capul lui; inima incepu sa-i bata mai tare si totul sa se invarta pe cu totul alt ritm decat muzica de pe fundal.

– Ne-am cunoscut la o petrecere de Anul Nou – am baut ceva amandoi, am vorbit si ne-am trezit intr-un pat, cu ea deasupra mea, miscandu-si usor fundul, lasandu-ma sa patrund tot mai mult, in timp ce eu ma jucam cu sanii ei. Si nu cred ca ti s-a intamplat vreodata, dar e al dracului de bines a ti-o tragic cand incep pocnitorile si artificiile; si s-o tii tot asa in timp ce totul explodeaza in jurul tau. O explozie de zgomot, lumini, culori si senzatii. Cred c-am avut un orgasm de vreo juma’ de ora.

Simti furie, tota fata inrosita, pumnii stransi si poate capul limpede. Incerca sa-l pocneasca insa rata cu totul si se trezi pe podea.

– Patetic. Nu ca m-as fi asteptat la altceva…

Se ridica, isi stranse din nou pumnii si o lua de la capat, din nou si din nou, de fiecare data esuand lamentabil. Si se trezi imbratisand o buda si scuipand tot din el afara.

Patetic?

Da…

– va urma –

–––––-
Now playing: Daft Punk – Human After All
via FoxyTunes

Lasă un răspuns

