Prima mea povestioara


Nu e asta 🙂 Doar ca mi-am amintit zilele trecute de ea si de faptul ca n-o mai am pastrata pe nicaieri. Cred… desi poate ar mai trebui sa sap pe la ai mei… Oricum, privind inapoi, mi se pare amuzant rau despre ce era. Bineinteles, in mare, era despre faptul ca dragostea suge si ca unii oameni nu reusesc sa se integreze in diverese grupuri sociale, bla bla bla. Amuzant este daca intram un pic in detaliu: un gigel se indragosteste dar fatuca nu prea il baga in seama, pentru ca apoi sa descopere ca unul dintre prietenii lui e mult prea prieten cu ea. Si gigelu’ initial se oftica foarte tare, ca e cam de rahat ca un prieten de-al tau sa se combine cu fatuca ta. Si asa de ciudat mi se pare ca gandeam asa candva. Ciudat cum se mai schimba oamenii…

–––––-
Now playing: Godsmack – Serenity
via FoxyTunes

Lasă un răspuns

