Marius


Am avut un coleg de liceu caruia ii zicea Marius. Cu care credeam ca suntem prietenari. Nu ma chemat la nunta lui, care a fost acu vreun an. Dupa cum o sa vedeti in randurile urmatoare, nu m-a trecut nici pana acum.

Marius era de treaba asa, de felul lui, insa avea un mare defect: la orice gagica ma duceam si-i ziceam „Buna, ce faci, ingurgitam si noi un suc zilele astea?” imi baga replica „Esti dragut, insa inima mea ii apartine lui Marius…” De parca la pubertatea mea fix de inima ei aveam eu nevoie. Dar sa trecem peste acest moment si sa-i facem analiza morfologico-sintactica si mai ales anecdotica a acestui personaj. Marius era foarte de treaba… Nu, pe bune, nu prea am chestii de rau de zis de el – era asa o nice person, te ajuta la nevoie daca n-avea nimic mai bun de facut, arata fizic bine, ochi albastri, familie buna. Tacamul complet. Daca n-as fi facut pipi din picioare probabil si inima mea ar fi fost la el. Si e cam de cacat situatia asta, sa nu aiba omu’ defecte, ca nu prea ai cum sa te iei de el. Bine, nu prea stia matematica, sau chimie – ii pasa cuiva? Evident nu… Asa ca hai sa inventam ceva.

Intai si-ntai, sa patrundem in filozofia a vreo 70% din gagicile din Vaslui (de celelalte 30% nu pot sa ma iau ca am mai iesit eu cu ele si nu e frumos). Asa, deci, filozofia asta care de fapt nu exista, ne spune ca femeile din Vaslui dau „piersica” (sesizati ghilimelele, e foarte probabil ca in cazul asta eu sa fi vrut sa zic pizda, insa m-am abtinut si am facut o metafora, ca blogu asta e un finut de blog) pe sacu de cartofi. Lucru care mi s-a parut o afacere destul de buna la momentul respectiv, desi eram amarastean si n-aveam bani de un sac de cartofi, insa suna ca o idee buna. Dupa aia am aflat ca iesi mai ieftin cu un pahar de Jack. Dupa aia am aflat ca, daca stii in ce bodegi sa mergi, obtii acelasi lucru cu o bere. Si, mult mai tarziu, in final am aflat ca daca iti place sa faci valuri (a se citi sa futi balene, ca a fost cam subtila metafora) merge si moca. Buuuuuuuun… prinserati ideea cu filozofia? Sa revenim la Marius.

Marius asta cred ca avea ditamai ciolipanul in pantaloni (asta fu alta metafora, va las pe voi sa descoperiti implicatiile metafizice). De unde trag concluzia asta? Nu din pasiunile mele ghey din copilarie, nu nu. Insa flacaul avea un mers ciudat. Acu’, mers ciudata e mai multe – ala clasic e mersu de ciolipan in pestera de lilieci. Dar cu Marius era mai special asa de felul lui, nu avea mers de asta – avea un mers de ciolipan mare. Destul de greu de explicat. E un mers de ala, un pic aplicat, insa tu incerci sa par drept, insa nu poti ca e bagat ciolipanu’ pana in talpa si daca te indrepti de tot iar strici o pereche de blugi. E, oarecum vag, ca si cum ai merge cu mobilu’ bagat la calcai la un examen de-al lui Caza (asa ca Tibi, da-l in judecata pentru drepturi de autor). Si, tot legat de nebulozitatea lui, baiatu asta avea o ceafa drapta perfect, parca era facuta din caramizi. Si, suprinzator, nu era pentru ca-l plesnise Manole odata. Legenda era ca jucase odata Ascunsa si cand s-a zis „Cine nu e gata il iau cu lopata” el n-a fost gata. Eu cred ca de fapt si-a intors prea tare capul pe strada dupa o fatuca si s-a autolovit la ceafa.

Deci this sucks, ca nu gasesc nica rau de zis de el. Asa ca ma opresc aici. Si paruse o idee asa buna la incepit. Aaa… si, fetelor, in caz ca n-ati fost atente la primu paragraf, e insurat omu. Si nu, n-o sa va dau datele lui de contact. Si nu, nu cred ca va da un sac de cartofi pe ochi frumosi.

PS: Personajele din acest blogu sunt fictive si n-au nici o legatura cu Marius cel adevarat care nu m-a chemat la el la nunta acu un an si nu mi-a trecut nici pana acu, desi credeam ca-s prieten bun si cu el si cu nevasta’sa.

–––––-
Now playing: Sage Francis – Different
via FoxyTunes

5 gânduri despre “Marius

  1. nijte scurte comentarii

    1 – faza cu mobilu’ la calcai e ca sutu (shutu) lu ronaldinho e „signature move”

    si 2 – ceva rau de marius e ca nu te-a chemat la nunta 🙂 asta e rau rau

    ah si sa nu uit, trec cu vederea tenta mult prea ghey din post

  2. Pingback: Vicii, alea, alea… « Blog de Bere

Lasă un răspuns

