Gluma clasica


La indrumarea unor prieteni care sunt sigur ca-mi vor doar binele, m-am gandit ca n-ar fi rau sa-mi fac propria tara. Si nu doar pentru ca vreau sa scriu numele ei cu oi (gugalit ca e 11:40 pentru mine) cat pentru ca vreau sa am propria-mi moneda. Care se va chema… mic moment de suspans… ei, v-ati prind?… ta-da-dam (asta era o toba de suspans)… DAN

Deci avem DAN-ul. Acu’ tre sa-l definim cumva. Sa-i dai valoarea in aur e cel putin ghey (si nici nu-l poti masura pe DAN in aur – puteti incerca sa-l acoperiti in aur totusi, am vaga senzatia ca n-o sa-l deranjeze, numai sa-i lasati loc prin care sa respire). Singurul lucru prin care putem exprima valoarea DAN-ului ar fi moneda nationala a Botswanei. Nu tre’ sa va chinuiti sa vedeti cam cat e rata de schimb pentru ca je, fiind un bloger care isi pregateste din timp cacatul pe care-l mananca pe blog, am facut niste studii de piata, pentru binele vostru colectiv. Aceste studii elaborate si uneori exhaustive mi-au demonstrat ca putem face paritatea 1 DAN = 5 monede nationale ale Botswanei. Nu vreau sa supraevaluez noua moneda, asa ca ma limitez la studiul empiric. (Pentru doritori putem oferi date statistice sub forma de numere de telefon. Vedeti cum hedgeuiti riscul de multa carne la mentionarea numelui noii monezi)

I rulz economy. I iz currency.

The artist currently known as 5 monede nationale ale Botswanei.

3 gânduri despre “Gluma clasica

Lasă un răspuns

