Scrisoare catre liceence


ATENTIE! E posibil sa-l iau la organ pe un anumit gigel in acest post. Nu cititi daca nu aveti varsta necesara sa va iau acasa fara sa ma risc sa scap sapunul, daca suneti gravizi sau daca BUG Mafia e cea mai marfa trupa de hip hop

Dragele mele liceence care suntenti, cum ar veni, si alte formule de adresare, ca sa incep scrisoarea asta frumos, sa nu se supere profa de romana,

Va astept la mine la usa, imbracate lejer ca n-am chef sa-mi bat capul, sa punem mana de la mana la satisfacerea fanteziilor mele sexuale.

Cu drag,

Dan

Va asteptati la mai mult? Unii scriu scrisori lungi, eu merg la obiect. Si o sa incerc sa nu-l iau pe Chirila la pula de dragul de-al lua pe Chirila la pula, c-o fac altii mai bine, cat din cauza faptului ca asta imi restrange zona de activitate. Plus ca, daca mai mult de cinci oameni, din cinci categorii diferite din messu’ meu,  au acelasi link la status, atunci ce e la linku’ ala e o mare treaba mare maro. Si nu, nu i-am citit scrisoarea integral ca pe la al doilea paragraf am cedat nervos si-am intrat pe situ’ Libertatea.

Deci, ba Chirila! Tu crezi ca la toti ne este asa usor sa futem pe cat iti este tie? Unii dintre noi investesc timp, spatiu si bani in alcool. Te-ai mai trezit tu o data ca niciodata, pe vremea cand gadilai frumos urechile, acu’ mii de ani, ca eram si eu tanar si influentabil, ei bine ai scos tu melodia aia cu valeu-doamne 18 ani. Ba! ai idee cate oua crude am baut eu atunci ca sa pot canta serenade in miez de noapte si sa nu sparg toate gemurile? Ca, na, daca nu cantai ca Chirila te duceai acasa si invatai la biologie. Si acu la ce sa ma astept – „Buna, papusa, ce faci? Hai sa ne futem.” „Pai tu ai citit lectura obligatorie a lui Tudor?” „Lectura ce?” „Mars la laba”

Si ce-ar mai urma? Sa se dea ceafa groasa jos din Q7 si, printre seminte, sa-mi zica „Auzi, ba, *ptiu* *ptiu* tu ai facut gratar cu lectura obligatorie a lu’ Chirila*ptiu* *ptiu*?”

Si pentru proastele profund impresionate de scrisoarea lu’ peste – ba, da voi nu ati auzit in viata voastra ca cartile exista pentru a fi citite? Stiu ca invatamantu’ din Romania e de toata jena, da’, totusi, pana nu v-a zis gigelu’ ca puteti schimba lumea citind, nu v-a trecut prin cap ca dracoveniile alea de le-aveti prin casa is si pentru altceva decat decor?

Aaa. si Chirila mananca cacat, sa nu-l credeti: daca te mananca in cur si te apuci de citit nu vei schimba lumea. Vei doar deveni constient ca sunt slabe sanse sa schimbi vreodata lumea. Si te va calca si ala cu Q7. Si vei ajunge un bloger distrus si suparat ca-i fura Chirila femeile.

Dar, ca sa fiu optimist, ati fost atinsi de scrisoarea lui Chirila? Vreti sa salvati lumea, s-o schimbati, sa fie totul roz si porcii sa nu mai aiba loc de zburat ca peste tot e plin de inorogi? Da, chiar vreti? Atunci nu va mai futeti sau invatati dreacu’ sa folositi prezervativu’, ca m-am saturat de copii prosti.

Astept cu nerabdare scrisoarea lui Gigi – Cum sa schimbi lumea facand afaceri cu statul si pisandu-te pe oamenii mici.

Hai pa!

Lasă un răspuns

