New on Blogroll


Motto: iti dai seama ca o sa fie o noapte misto can’ esti beat pula intr-un club si vin 2 la tine si incep cu „salut, noi am facut un pariu…”

Bag la Blogroll pentru prima data un gigel care are mai mult de 2 vizitatori pe zi. Nu-i asa ca-i tare? Nu v-ati fi asteptat sa pup discret fundul molatec si pufos al marilor blogeri ai natiei. Da’ pustiulica imi aminteste de mine cand eram tanar si revoltat si stramosul pe cale de maimuta al blogului asta se numea Hater’s Blog. Doamne ce mai spurcam poeti pe vremea aia… Ce vremuri… Pacat ca campania mea de oprire a masacrarii neuronilor (cel putin ai mei) nu a prins neam.

Dar destul despre mine, cititi ce zice gigelu’, cu grija de rigoare, ca spurca mai ceva ca mine cand nu platesc cablul si mi-l taie RDS-ul.

Era sa uit – ce-mi mai place e la gigel e ca pe blogul lui nu-l cheama ca pe el. Ca m-am cam saturat de egou’ lu’ peste: eu sunt Martinica si-mi fac blog, care o sa se cheme http://www.martinica.ro. Pai bine ba Martinica, daca nici un nume sa se amuze fundu’ meu nu ai gasit (desi cred ca m-as amuza un pic la martinica), cum dracu’ crezi ca ma convingi tu pe mine sa-ti citesc aberatiile? „Pai sunt persoana publica la media/politica/OTV” Pai ia organu’ atunci si lasa-ne…

2 gânduri despre “New on Blogroll

Lasă un răspuns

