Tot cu gugalu


Deci n-am timp si inspiratie sa scriu. Dar am carne si alea alea pentru cei care zice ca blogul meu e patetic/tineresc/copilaresc/nemuritor ca Sergiu Nicolaescu. Dar, ca sa nu fiu rau, va informez cu caldurea ca si-a mai luat un gigel o mica teapa care este cautand pe gugal cum sa-mi fac reclama la blog. Ghiciti unde a nimerit 😀

Stiu ca am promit bloguri frumoase, cu cadane goale si sfaturi peste sfaturi despre cum sa-ti bati cuie in pantof. Rabdare zic…

-Dan out

Lasă un răspuns

