Google ma iubeste


Datorita cititorilor mei fideli (sau cine stie de ce altceva) acest mirific blog e primu’ pe care il returneaza gugal daca te mananca in parti dorsale sa cauti blog de bere. Asa ca multumesc fanilor mei alea alea. Acu’ daca as si scrie ceva aici ar fi grozav. Dar stay tunned 😉

Btw – am facut vineri o gluma si s-a ras cu spume. Nu ridicatul statuei e ocupatia de baza aici cat faptul ca se pare ca cel putin un om nu a inteles ce am zis eu de fapt. Ma intreb ceilalti ce-or fi inteles…

Un gând despre “Google ma iubeste

Lasă un răspuns

