Pentru cei care nu-mi fac reclama


Niscaiva posturi m-ai jos vorbeam despre cum cineva (nu dau nume) are blog. Si daca ma uit in stats vad ca i-am trimis lejer vreo 10 vizitatori. Daca mai pun un link aici ii mai trimit cativa. Ce am primit in schimb? Absolut nimic… Si nu, nu bat absolut nici un apropo de aici 😀

Si cre’ca o sa pun mana sa-mi fac cont pe Twitter. Ca asa se poarta, si eu sunt un fashin victim.

5 minutes later edit: Ete ca acu exist si pe Twitter.

3 gânduri despre “Pentru cei care nu-mi fac reclama

  1. bine ma, deci o sa-ti dau add pe twitter si o sa-ti dau si link la blogroll ca ne cunoastem

    poate nu vad link permanent catre mine ca stiu unde stai

    p.s. cand drq ai timp sa scrii atat 🙂

    p.p.s. a aparut si albumu lu puya, romanisme part 1 😀

  2. Pingback: Pentru Cei Care Cred ca Nu Le Fac Reclama

Lasă un răspuns

