Si-a scos si Raku album


Dupa albumul Carbon, omu’ meu care ma tine la curent alternativ cu za new shit (si cu care cre’ca iar nu mai vorbeam vreo luna daca nu scoateau bajetii albume) imi zice ca a mai aparut ceva pe scena – al doilea album raku. Albumu’ il puteti lua de pe siteul lui raku prin semeseu sau de la Hip Hop Kulture shop. Care, intre noi fie spus, cam suge, ca je nu are nici o idee cum poti comanda ceva de pe acolo – primesti un id, care mintea mea creata a presupus ca o fi de YMSG si dupa aia ti se sugereaza discret sa te descurci. Ba nene! Eu vreau sa cumpar albumele la oamnii astia si sa fie si intr-o carcasa frumoasa sau ce-o fi.

Nu pot sa nu observ cu atat raku cat si Carbon se plang ca nenorocitii de internauti le iau albumele la click – intr-adevar pirateria suge grupa mare. DAR! cum as putea sa cumpar eu albumul daca nimeni nu vrea banii mei (ma rog, la raku merge prin semeseu, insa sa excludem asta momentan, ca eu vreau cedeu). Ajutati-ne sa va ajutam zic…

Si un iutub promo:

2 gânduri despre “Si-a scos si Raku album

Lasă un răspuns

