M-am intors…


Mdea… mi s-a facut din nou chef de scris bloguri. Da’ nush exact de ce, ca parca-s un mosulet plictisit care n-are nica interesant de zis – daca nu ma credeti intrebati fatucile pe care le agresez prin baruri. Pentru aia amarati de nu stie, la viata mea am mai bagat bloage, in vremuri de demult cand astia de-s acu mari formatori de opinie (si aici nu ma refer la Becali)… Stai… ce ziceam… A… De pe vremea cand gigeii umpleau hartia igienica cu inspiratia lor… Deci, pe bune, asta cu invidia acida nu iese.

Mai bine va las sa va ciocniti oulae fericiti si bag si eu video bengos ca vad ca asa e moda zilele astea (voiam alta melodie dar se pare ca nu se mai gaseste – au jefuit astia iutubu):

Lasă un răspuns

