Facem Records (aka reclama simtita)


Ba! (ca sa nu zic coae! sau fata! sau ba boule! si alte expresii la moda) Deci imi place Facem Records Crew si, daca neuronii tai nu-s inecati in pasca, din iutubu de mai sus sau mai jos ca nu stiu cum le aranjeaza asta, Carbon si-a scos album, si cica poti sa-l cumperi (bajetii de hip hoperi adevarati care scrie pe net ca strada e live pe teava zice ca e cel mai complet album – eu as fi zis ca-i cel mai complect si sa fac un pipi grandios pe limba romana – da’ cum eu e analfabet si nu stie cu cuvintele, nu-mi permit sa zic asa ceva).

Revenind – albumu’ e chiar bun, si banuiesc ca o cam dau in pleonasme daca zic ca un album Facem e bun. Ma gandeam acum cateva zile ca nu prea mai simt Facemu’ (da’ imbatrabesc si eu, ce vreti) dar cred ca probabil asta e si pentru ca stiu toate melodiile pe de rost si poate mai voiam si ceva nou. Da’ mi-am bagat mintile in cap si am tras un playlist Facem pe ipoada (pe bune acu – vedeti de cate ori am zis Facem in postu’ asta? Dupa ce dau publish o sa gugaluiesc sa vad daca imi iese jucaria in fata)… asa – deci am playlist Facem Records pe ipoada si bag cu spor. Si ruleaza frate.

Si mai bag o melodie, ca e pe iutub, si daca e pe iutub e moca pana ma baga Dobrescu in expresii licentioase hip hop ca din cauza mea n-au avut ei miel de Craciun (btw – obervati de new age sunt – doua posturi, doua iutube – hai ca se poate s-o ard ca toti adevaratii dupa net)

PS: ba! daca cititi aberatiile scrieti si voi un comentariu si va aprind o lumunare… la vii. Sau injurati si va mut lumunarea in cutia de langa aia pentru vii.

Un gând despre “Facem Records (aka reclama simtita)

Lasă un răspuns

