Moses and the Sacred Herb


Mihaela mi-a trimis azi acest link: http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=78524 Si dupa ce l-am citit un singur lucru imi plutea prin cap: there’s got to be a blog about this.

Daca n-ati avut chef/rabdare/timp/voie de la gagica sa-l cititi, un scurt rezumat – Moise, si multe alte fete prea luminate, prin vremurile cand anii se numarau anii descrescator(how fucked up was that, va dati seama saracii oameni, parca erau o bomba; imi imaginez revelionul „Ba, urmeaza anul 0… wtf?? De ce anu zero? Gata, se termina tot? De-abia am descoperit si noi cifrele si gata, se termina tot?” Si numarau in soapta pe la 11:59 (era scris 12:59 da’ mi-a zis Tibi ca mananc rahat; acu ma intreb cumva daca nu numarau si orele invers, si de fapt era 12:01), cu ochii asa mici si cu morcovu unde se tine de obicei, clipind temator si usor constipat)… revenind la oile noastrea, oamenii astia mai bagau din cand in cand substante halucinogene, lucru care le inlasnea comunicarea cu fiinta divina etc etc.

Hai sa elaboram un pic, si sa trecem de limbajul scortos si stiintific din articol: Moses used to get high as a mother fucker. Adica, com’on – tufis in flacari si vorbitor? A clue… Baietii aia mergeau prin desert si mancau nisip si era mai delicios decat orice paine mancasera vreodata? (pe atunci se pare ca nu se descoperise ca painea alba e crima pentru organism si nu se trecuse pe paine neagra la 7 lei felia) Adica, stai putin… oameni care mananca nisip…NISIP??? How fucking high were they? Dai cu toiagul in munte si curge apa? Dude, eu mi-am stricat toate ustensilele din casa, ustensile de fier fiind, ca sa scot ceva dintr-o amarata de nuca de cocos, si n-a curs macar un stop, si un toiag de lemn scoate apa dintr-un munte? Sure it does…

Dar sa presupunem ca toate acestea s-au intamplat cand oamenii inca isi pastrau marfa, ca, deah, drumul era lung, si mai bine ardeai una grasa la sfarsitul calatoriei decat aiurea pe drum, si ca toate astea chiar sau intamplat. Dar faza cu cele 10 porunci – definetly weed. Mi-l imaginez pe Moise sus pe munte, la inceput serios, cuprins de inspiratia divina, scria acolo primele 2-3 porunci, cu sa-ti cinstesti Dumnezeul si sa nu ai altul etc. Si, dupa aia, pana de inspiratie „Hai frata, ca drumu a fost lung, i-am condus pe astia, dreacu am impartit apa in doua, merit sa trag un fum” Si pac, doua bucati, spiritul pacii se pogoara peste el si incepe meditatia intensa: „Cand eram mic aveam o bicicleta… si odata am lasat-o in fata unui magazin si niste negri mi-au furat-o… ba ce oameni… ar trebui sa fie vreo porunca pentru asta… stai stiu <>” Si stim cu totii ca iarba te trage catre pace „Ba, saracii oameni, cum se mai omoara, americanii cu iranienii, tiganii romani cu italienii, nu se poate asa ceva…” Si poc <> Ati prins ideea…

Si, sunt siguri ca va intrebati, daca era asa stoned si peaced out, de ce le-a spart? Pai, na, muntele o fi fost inalt, drumu lung, si-o fi lasat punguta cu iarba in cort, pana a ajuns jos i-au cam disparut fumurile din cap. Si ajunge si-i vede pe aia cheflii cu idolii lor… intr-o parte o fetita danseaza din buric la barbatul ei… arunca Moise o privire pe piatra „Ba, ce am mazgalit eu aici <> Man, how stoned was I?” In alta parte unu cu bardai goldeanu la gat, care se gandea Moise ca mai bine l-ar imprumuta, ca sigur lui ii sta mai bine. „Asa imi trebuie sa ma urc drogat pe munti, numai porcarii scriu…” Si poc cu pietrele de pamant… Unu de jos il vede „Frate, ce atata violenta, ia de-aici niste iarba”

Don’t even get me started on the wine part…

Un gând despre “Moses and the Sacred Herb

  1. era de fapt tufis de marijuana ma, si daca ardea isi dadea fumuri
    ca sa nu zic ca mai degraba numarau la 11:59 nu la 12:59 ce drq sa numere asa din timpul zilei 🙂

Lasă un răspuns

