Bag pula


E asa de greu sa mearga macar unu doua planuri calumea? Adica nu-s genu’ de om care ma atac (foarte tare) ca nu am noroc si ca nu ma ploua cu bani in cap si trebi de astea. Bineinteles, ma oftic ca nu m-am nascut in puf si prostii de astea din limba de lemn a parvenirii. Dar incerc sa muncesc, cateodata din greu, pentru lucrurile pe care le doresc. Dar, bineinteles, asta nu e de ajuns… nu este niciodata deajuns. Sunt carute de alti factori care se isi baga si ei coada pe acolo, au grija sa nu-ti iasa planurile pentru ca ai fost tu odata cuminte in banca ta si nu ai sarit cu gura si tot asa…

Chiar mi-am dorit ceva mult pentru vara asta. Si stiam ca o sa platesc pentru asta almost all my life. Si am zis ca e okay, normal ca nu prea se merita. dar asta e viata, daca vrei ceva platesti. Si eram dispus sa platesc. Si acum s-a cam ales praful de planurile mele.

Deci, daca ati avut asemenea momente, va astept sa fiti alaturi de mine, sa va bagati pula in sistem si in cei care nu se mai satura de bani si pun conditii ridicole ca sa le iasa lor branza bine. Si sa nu-i uitam pe francezi, pe langa care scotieni au bardai punga larga.

Deci va astept sa fiti alaturi de mine si sa facem un „Bag pula” colectiv de toata frumusetea, care nu va rezolva absolut nimic, dar macar va fi semi-obscen-amuzant.

Bag pula,
Dan

8 gânduri despre “Bag pula

  1. spre deosebire de tine eu am noroc… pot sa imi bag si sa imi scot fara sa fiu inteles…ca al dracu’ sa fiu daca ii invatz… nu vreau sa stie toata populatia ce le dau eu lor prin gura in romana :))))))))… bre si nu te plange de alegeri… nici o alegere nu e ULTIMA :)))))))))

  2. well, pe ici pe colo, sunt de acord cu tine (metaforic vorbind :D), insa asta-i doar inceputul pt noi, toti, asa ca stai ‘en garde’ pt mai rau 😛

  3. deci la asa spelunca de blog, cate fete dragute au comentat… something is definetely wrong here (and it’s not just my typing)

  4. Commment mare :
    * sorry man , ca n-am fost acolo cand a trebuit
    * te inteleg , si eu am avut momente de-astea, iar cacaturile cu o sa fie bine sunt pt fetite. ridica capu si mergi mai departe.asa e viata : se caca pe tine cand ti-e lumea mai draga
    *dupa ce am citit comentariile ai cam devenit idolul meu : ai scris un blog cu „bag pula” si uite cum s-au ingramadit fetele …guru ce esti
    *asta cu bagatu’ e treaba faina sa stii… mai bagi mai scoti ..mici pizza de-astea

Lasă un răspuns

