4 a.m.


4 dimineata, cald in draci, singur in pat, ma gandesc la toate momentele bune care au trecut pe langa mine. Erau candva niste ochi verzi, o mana cald, o sarutare patimasa, parfumuri care te ameteau… Au disparut…

Ma gandesc sa o sun, dar este prea tarziu, sigur doarme, nu are nici un sens. Plus ca nu cred ca ar vrea sa auda ceva de la mine. In fond, ce-as putea sa-i spun? Nu stiu… dar sper sa existe ceva.

Ma gandesc la toate noptile alea idioate cand alergam dupa fuste, mereu la o intindere de mana distanta. Ciudat… N-am inteles niciodata ce s-a intamplat. „Stii, Dan, chiar te pricepi sa te joci cu cuvintele…” Mi-a placut la nebunie cand mi-a spus asta. Dar stiu ca se insela; poate cuvintele se jucau cu mine; poate eram doar victima lor. Uitata mereu undeva in spate…

Si poate, totusi, are dreptate lumea cand spune ca nu ma pricep deloc la fete. Stiu doar ca imi plac, si adesea fug dupa ele… dar degeaba. Si cred ca mi s-a spus de multe ori ce nu fac bine. „Trebuie sa fii tu insuti…” Dar aveti idee cat de greu e sa faci asa ceva? Am mintit asa de mult incat dracu mai stie cine sunt eu. „Sunt Dan” incerc sa ma pacalesc in ziele mele bune.

Si, in fond, sunt Dan… Avea cineva vreo indoiala? Acum daca mi-as aminti si ce inseamna asta. Aaaa, da… sunt Dan – insistent in draci, pesimint, plictisit, mereu cu un sfat bun la indemana, nu suport sa vad o fata lunga… si multe altele… Dan…

„Zambeste… mai ai pe mine…” Mesajul ei ma ajuta sa adorm, sa uit de toate. Stiu ca vor reveni a doua zi, mereu revin. Am avut cele mai ingrozitoare depresii. In secunda doi nu mi-a pasat de ele. E aiurea sa-ti para rau pentru momentele ratate, trebuie sa privesti inainte. Zambeste… ai ceva in viata asta… cuiva chiar ii pasa de tine si o sa fie alaturi de tine cand va fi nevoie; iar daca nu e, se mai intampla, pentru asta sunt prietenii… inevitabil, te vor abandona cand iti este mai greu. Dar sunt prietenii tai, surazi cand treci pe langa barurile in care v-ati imbatat, sau in Carrefour cand vezi o punga de chips-uri de felul celora pe care le mancati impreuna.

Cineva spunea „E imposibil sa nu pierzi trenuri. Important e sa le prinzi pe cele care conteaza.” Si voi rata foarte multe… si-mi va parea rau dupa ele. Iar apoi voi surade, au bere si covrigi in gara, si e plina de oameni, gasesti chiar si fete. Iar viata e chiar roz daca porti lentile potrivite. Putin denaturata poate… dar nimic nu este perfect…

You alone, hommie? Maybe we forgot about you? We’re sorry… just give a sign… we’ll be fucking there… and we bring the booze. And, as soon as I get my mojo back, bring the bitches also.

HOLLA!

Un gând despre “4 a.m.

Lasă un răspuns

