Dimineti cu lalele, o cana de lapte cald, desene animate pe Cartoon Network si prostii tineresti. Nu mi-au placut, am renuntat la ele…
Serii pustii, pe strazile din Vaslui, prin parc, in cautare de ceva, cateodata am stiut ce, insa de cele mai multe ori nu am gasit nimic…
Cumva ma simt inselat… mi s-ar fi putut propune un contract, as fi semnat, as fi fost inselat si mi-as i acceptat osanza linistit. Sau m-as fi revoltat… sau cine stie…

Oameni care si-au pierdut increderea in mine? Probabil… Oameni care cred ca m-am schimbat ingrozitor, ca i-am tradat, ca nu-mi pasa deloc de ei si ca mereu e altceva pe primul loc? Sigur.

Si cu toate astea… nu stiu… sunt doar eu… intotdeauna am fost deprimat si posac si intotdeauna mi-am revenit. Intotdeauna am avut ganduri negre si dupa doua beri nu-mi mai tace gura.

I used to be Dan… guess I still am…

4 gânduri despre “

  1. io iti dau felia ca meriti :
    1.u used to write shit on the blog,now parca ai fi la ciclu ..wtf ? revino-ti !!!
    2. lasa berile ca m-am lasat de asta..cand bem un vin ?: )))
    3. normal ca te-ai schimbat amn si e firesc , dar nu atat de mult incat sa-ti pui problema ca nu mai esti dan ..shiiiiittt still my hommie .

    luv pis end iuniti

Lasă un răspuns

