Caldura mare


Zilele astea ma simt ca la mare la Gameloft… de fapt nu tocmai ca la mare, mai mult ca in Vaslui, ba nu, stai ca mi-am largit orizontu, mai mult ca in Bucuresti, in mijlocul verii, intr-o camera orientata spre sud, fara draperii, cu gramuri care nu se deschid. Si daca nu suneti familiarizati cu Bucurestiul si sunteti curiosi cam cum e treaba asta, puteti face urmatorul experiment: luati un material cu conductibilitatea termina la max, il duceti in mijlocul desertului, in mijlocul zilei, il puneti pe un resoud cu nspe mii de kilowati (unde il bagati in priza? com\’on figure out some shit by yourseves, doar nu vreti sa va desenez eu totul), apoi tunati pe el o canistra de gaz, ii dati foc, dupa aia aruncati un sac de carbuni peste salata mai devreme preparata. Si ca sa-i puneti capac – nu aveti carne de gratar pregatita.

Deci, cum spuneam, ma simt ca la mare – numai ca fara soare, aer curat sau apa, iar in loc de gagici sexi cu ate si trebi la vedere am programatori care imi vorbesc suav despre thread-uri, randari si multitasking (ceea ce nu are nici o legatura cu sexul in grup, cum am crezut eu mult timp).

Ideea e ca e cald in draci – ai vreo ora doua dimineata in care poti respira ca omul si dupa aia isi dau drumu si te asasienaza. Nush ce dracu se intampla, da vad ca la oamenii astia se place sa se cocleasca. Nu stiu altii cum sunt, dar mie nu mi se pare normal ca eu sa ma sufoc de cald cand afara sunt numere negative. Asa ca ma duc sa-mi trag torta si furca si sar pe ei.

Pace,
Dan

Lasă un răspuns

