Pirati!


Nu cred ca spun ceva nou – pirateria in Romania e sky high… adica e trecuta de orice limita, scapata de sub orice control, ba chiar zici ca nici nu mai e piraterie.

Ca sa fac a little intro, pirateria e chestia aia cand iei o treaba pe care tu normal ar trebui sa dai bani, numai ca tu o iei frumos cu downlodu\’ si cu buzunaru neatins. Deci, din randurile de mai sus, rezulta clar si frumos ca pirateria nu e mare lucru diferit fata de hotie. Acu\’, na, una e sa ma opreasca cineva pe strada, sa-mi bage lantu in gat, cutitu in oase si pumnu in ochi si sa ma curete de Iorgi, Vlaici, Caragiali sau orice alti mari romani oi mai avea eu pe la mine, si alta e sa folosesc munca de viata a lu\’ Billy the Gates sau a lu\’ Cin\’zeci de Bani fara sa le platesc prima rata la noua casa din Malibu. Deci pirateria e hotie, da\’ nu tocmai hotie, etc etc, chestia asta ma intereseaza mai putin acu.

Problema e ca pirateria e considerata comportament normal, iar datul banilor pe jocuri, in loc sa fie apreciat (uite, saracu, se gadeste si la saracii producatori care sclavesc acolo pe plantatie pentru a scoate un joc, care e super original si fantastici si pula mea, da nu dau bani pe el ca, pula mea, n-am chef, de ce sa dau eu bani pe jocuri originale, ce-s prost? dar vai, ce tarani, nu au facut continuare la joc??? ce distrusi, si era fantastic… de ce dracu nu l-a cumparat nimeni oare?!) e considerat fraier etc etc si intampinat cu replici de genu \”De banii astia imi luam o grama de-a mancare.\” Pai, pula mea, hai ca-ti fac eu si un cutit cadou de Craciun ca sa rezolvam problema, ti-l dau direct impachetat, mai ales in gat.

Si acu, hai, ca astia stainezi nu-si bazeaza productia fix pe Romania, da\’ cu artistii romani ce aveti? Ca zilele trecute am ascultat bcuata aia a lu\’ Ombladon in care zice \”Ti-ai laut teapa, ca credeai ca ai tras albumu meu de pe net, da de fapt pula. Iar daca esti pirat atunci iti doresc carne carne carne carne.\” Si se trezeste unu pe net \”ba, da ce are Ombladon asta, ce imi spune mie sa fac treburi, ca ce are el destui bani, de ce sa-i mai dau si eu pe album, i-auzi dom\’le cum se milogeste asta. pai eu am acasa nspe mii de gigi de marylin manson… pai daca era sa dau bani pe el ma costa o avere etc tec\” Ati prins idee de hot negustor cinstit cu care un procent mult prea mari din romanasi este mai mult decat multumit. Deci, coae!, nu te forteaza nimeni sa asculti manson sau ce dracu mai asculti tu.. asa ca nu et arde ca te costa o avere. Ca nu te vad intrand prin magazine si sustragand Armaniuri si Rolexe, ca , na, pula mea, daca ar fi sa dai bani te-ar costa o caruta de bani.

Season greetings from the great MasterX.

Lasă un răspuns

