Funny people


M-am dus si eu aseara, ca tot omu flamand, la un restaurant, sa-i ziceam asa, general, „La Mama”, ca nu vreau sa fac reclama… Si ma asez eu, si comand, si imi aduce treaba (surprinzator, de data asta 10 minute a insemnat sub un sfert de ora; spre deosebire de alte dati cand „vine in 15 minute” si statea juma de ora si socoteam cum le scada bacsisu, si ma gandeam „ce dracu fac? fugaresc acu gaina? wtf?”), mananc, observ ca bucatarii de acolo tot n-au invatat ca chestia aia cu lama taioasa, pe care majoritatea o numesc, nush, cutit, ar putea-o folosi sa taie cartofii, eventual si restul chestiilor care mai sunt pe acolo, nu doar sa le loveasca cu latul, sa le ameteasca si sa le arunce pe acolo… Dar, ma rog, poate asa era retetea si-s eu batut in cap… mi s-a mai spus, chiar recent… sa mai incerce sa mai spuna o data… si mai vedem noi („Got myself a shovel…”)

Revenind… mananc eu acolo, mananc, ma gandesc din nou ca de data asta nu prea au nimerit-o, bolesc un pic, ca ma durea capul, reusesc intr-un final mai mult sau putin fericit sa termin (mancarea bre), mai stau juma de ora la un suc si-o atentie si in final cer nota. Si nu, nu au grsit-o si mi-au trantit un scor de ala de forfeit, sa zic „Ma scuzati un pic, ma duc pana la masina sa iau AK-ul ca sa va platesc ca la mama ei (made a funny one)” Deci imi aduc ei nota corecta, ma uit, se scot banii si se lasa in treaba aia, vine nenea, ia treaba, si se intoarce cu restu, se mai uita un pic la rest si ni-l lasa pe masa.

Ca sa tai un aliniat si sa trec la subiect – era cu o suta (10 lei, just to be politically correct) in plus… si asta dupa baietasul ii mai numarase o data… probabil abacul lui avea un bug minor… whatever… si nu, nu-i asa faza amuzanta. Si stateam noi asa si ne gandeam „what to do, what to do”. Ca oricum, suta nu i-o luam – da’ pointu era daca sa-i zicem au ba. Ca daca i-o lasam asa se gandea baiatu „moama da ce trantesc astia cu bacsisu, gata, data viitoare ii duc la o masa de aur si scot si argintaria”, desi at the end of the day dadea banu inapoi; iar adca ii ziceam „dude… ai dat cam mult” cadeam de baieti buni si tot masa de aur ne dadea (probabil nu scotea argintaria, dar tot e bine). Asa ca i-am zis: „Auzi, vezi ca ne-ai dat cu un georgescu de ala, cum il mai cheama, in plus.” Acu, nu stiu altii cum sunt, dar eu, daca as face o porcarie care m-ar costa 10 roni si cineva mi-ar atrage atentia si nu si-ar insusi, as tranti un zambet de ala larg, de negru de pe plantatie pe care tocmai l-ai ocolit cu biciul si as zice merci. Dar probabil am eu gargauni in cap. Ca saracu ia treaba aia de care am vorbit mai sus si se uita la noi foarte curios si nu intelege cum adica o suta in plus… mai mult, are fata de „asa si, care e problema, de ce-mi repsosati ca v-am dat o suta… de ce sutneti rai cu mine” Si absolut nici un merci…

Oricum, cred ca a fost socul prea mare pentru el (ma rog, o suta e putin, da pana mea) pentru ca atunci cand plecam a bagat juma de zambet si ne tot peria cu „buna seara, la revedere, mai veniti, va asteptam”… Tot n-a zis merci, da’ m-am prins eu ca la el in cartier negrii adevarati nu zic merci…

In rest, numai bine,
Dan

3 gânduri despre “Funny people

  1. dude cum ti-am zis asa personal , schimba localu ; te duc eu intr-un loc unde ma pun sa astept mancarea cam o juma de ora [ asta chiar daca comand , doar paine prajita ] si cand aduc comanda , nu e aia pe care am cerut-o eu [ adik e prajita dar nu e painea taiata ] ..iuhhuu sa vezi acolo stres si sa vezi cu scade pe grafic linia suamtiva a bacsisului .

    nujtu din ce cartier era ala , dar sugur nu era bucurestean :)))

    pis …

Lasă un răspuns

