Cum aia ma-sii ?


Dude… i just don’t get this shit… adica ma simt ca, pula mea, most underrated blogger… de asta m-am cam si lasat. Adica scriu the hottest shit si, pula mea, il citesc doi trei oameni (importanti, intr-adevar, dar tot doi trei sunt) iar altii scriu cele mai penala cacaturi, de exemplu posteaza „azi m-am scarpinat in pula cu stanga” si poc! 30 mii de posturi „dar vai! vai! cu ce deget? si ce tehnica ai folosit? de la stanga la dreapta sau invers… sau de jos in sus… sau invers?” Adica, okay, acult hip hop underground, umblu cu tot felul de cacaturi underground de care stiu numai eu, da’, pula mea, chiar nu simteam nevoia sa devin si eu „artist de subsol”.

Macar daca mai aveam vreo victima de battle blogging, ca alea se scriu usor, le scuipicolosa ca la mama lor si gata… dar asa…

In alta ordine de idei, cica luna asta apare albumul Cedry2k…. huhuh….

Dan

3 gânduri despre “Cum aia ma-sii ?

  1. breeeeeeee! daca nu lovesti femei ca alex si sa le dispretuiesti in timp ce asculti hendrix cu urechea stanga si cu dreapta citesti Kierkegaard, noi ce sa iti facem????:)))))))))))))))

  2. =))))))) man..zii mersi ca nu-ti scriu toti idiotii aiurea in tramvai. parca in comentarii sta toata treaba..tu ai transmis ceva..cand nu vezi reactii, inseamna ca n-au priceput..

  3. ohhh master . bine ai revenit. show me some new hot shit in next blog …
    referitor la asta : place mult revolta; subscriu un „strop” la parerea ritei : da in continuare mesaju man …lasa netu sa-ti propage „viziunea”. pis lav..astept ceva …nou

Lasă un răspuns

