Fuck…


Mdea… nu tocmai spiritul sarbatorilor… dar sa fiu in Vaslui din nou mi-a amintit de dulcea viata de liceu. Plus ca vad o grama de-a lume cunoscuta… si-mi aminstesc de o grama de prostii superficiale… dar, wtf? asta am vrut sa fiu toata tineretea mea – un superficial de ala monden de stie pe toata lumea si hangs out with the coolest chicks… i failed misserably…

N-ar trebui sa ma pasioneze chestiile astea nu? Daca as fi personaj dintr-un film american prost probabil as avea primul nume pe generic si totul s-ar termina cu super happy end, I’ll probably get the girl, toata lumea mi-ar tranti statui si etc etc. Dar asa… pfoa…

Yeap, si totusi e Craciunul… ar trebui sa fim multumiti cu ce avem etc etc etc… mdea… nu-s genul de om care sa fie multumit… sau binedispus… sau mai stiu eu dracu’ cum… sunt eu… desi as fi vrut sa fiu multe alte chestii… nu s-a putut… nu am putut… trist… dramatic chiar… dar mergem mai departe…

In rest, sper sa nu va inecati cu prea mult porc/bautura/prajituri etc etc de revelion… mai ales aia de nu mi-ati gasit ceva frumos (a se citi… ma rog, va stiti voi).
Numai bine,
Dan

3 gânduri despre “Fuck…

  1. avand in vedere ca e ultimu comment pe anu asta hir ai gou :
    #dude ..traieste in prezent daca nu poti in viitor , lose the high school garbage , nu de alta dar maine „finish” fac man … regret ca n-ai avut parte de toate „bunatatile din liceu ” dar nu te teme ..au avut altii parte :))))))
    # „inecati cu prea mult porc/bautura/prajituri etc etc de revelion ” –da ce crezi ca toata lumea o sa se distreze de rev ca tine , noi muritorii ….o frec asa intre ani …[ hate porc]
    obs : erai my blog guru , dar in ultimu timp ..iu sac….pe o scara de la 1 la ….you know.
    pis lav ..liv gud laif , meic cildran , have a hapi hom ….spit on you

  2. hmmmm….nush…ma ashteptam sa fie un blog plin de bucurie shi extaz avand in vedere data…dar uite itzi mai dau o shansa..ai putea azi sa scrii unu’ care sa fie cam cum ma ashteptam io’…ca nah ai putea sa impartzi cu noi macar o bucatzik sau ar trebui sa zic picatura..:P…din („sufletul tau” e prea mult zis)

Lasă un răspuns

