Cap.2: Furie dezlantuita


Nu m-a auzit nimeni; m-am strecurat in baza lor fara ca nimeni sa banuiasca nimic. Lin ca o pisica… dansuri acrobatice peste campurile laser… strecurat prin caile de aerisire; am devenit una cu umbrele pana am ajuns aici. Baza Impostorilor – cei mai la moda raufacatori; fosti eroi care au hoatarat puterea lor era inutil irosita in jocuri; erau nivel maxim si se plictiseau terminand jocurile pentru a mai oara… totul era prea usor si nu asa cum ar fi vrut ei… lumea asta era putreda pentru ei. Asa ca au abandonat jocurile, si-au unit puterile si au inceput campania de asasinate si rasturnari. Trei mari jocuri se aflau deja sub stapanirea lor, lucru pe care nimeni nu-l mai auzise pana acum; iar in jocuri, eroi ce li se opuneau, sau pe care ii considerau destul de avansati incat sa-i onoreze cu o lupta, mureau pe capete. Din ce in ce mai multi se retrageau de frica sa nu pateasca ceva… ceva rau…

Nu erau primii care urmau drumul asta… insa erau cei mai buni de pana acum. Insa cineva trebuia sa-i opreasca, iar acel cineva eram eu – Capitanul Furie, asasinul din umbra angajat de Liga Marilor si Preaputernicelor Companii de Jocuri pentru a rezolva problemele de care nimeni nu trebuia sa stie vreodata.

Din informatiile pe care le primisem, Impostorii aveau vreo 500 membri (LMPCJ mi-ar fi putut furniza informatii complete, insa nu ma intereseaza decat sutele… 40-60 oameni peste sunt detalii), din care doar 5 de nivel maxim. Si nu doar de nivel maxim dar, se pare, si destul de priceputi in arta luptei; altfel nu ar fi avut nici o sansa sa cucereasca 3 jocuri. Aveau sa se dovedeasca o prada interesant… insa pana la ei va fi unt… iar eu voi trece prin ei ca o spatula incalzita.

Am ocolit capcanele pana aici pentru ca nu am vrut ca toate intrarile sa fie sigilate in caz de alarma. Acum insa, faptul ca toata lumea ramanea prinsa in interior imi conveanea de minune – am calcat pe firul rosu si am ascultat cantecul alarmei. Detectorul terminc implantat in ochiul stang imi arata cum victimele se strang, incearca sa ajugna la mine; vanatori care credeau ca se arunca asupra unei victime ratacite. Va doriti chiar asa mult sa vedeti sange? Il veti vedea…

S-au aruncat urland, fiecare visand ca-mi ca ma pune la pamant primul. Insa cele doua pistoale semi-automate din mainile mele spun cu totul altceva… le auziti? VA CHEAMA! Nici un glont irosit, fiecare isi atinge tinta la fix, in locul pentru care au fost pregatite. Morti instataneu… n-are rost sa-i chinui, poate nu a fost dorinta lor sa fie aici, poate sunt victimile unor circumstante. Insa sunt aici, si-mi stau in cale… si nu-s genul care ocoleste obstacole. Asa ca trag in continuare, glont dupa glont, incarcator dupa incarcator, pana sunt toti la pamant. Nu e o scena ca-n filme, cu pereti ciuruiti de gloante, bucati din decor peste tot – eu nu trag in decor pentru ca nu ratez… iar ei nu apuca sarateze… sau macar sa traga… Doar fum peste tot, si miros de praf de pusca, invaluindu-ne, incercand sa ne sufoce. Nu-mi place sa fumez…

Zac toti morti, iau eu avansez, pana ajung la usa masiva in spatele carora se ascund liderii. Oare cai as fi fost pana acu? 32 de incarcatoare… 20 de gloante in fiecare… deci in jur de 600… trebuia sa fiu mai atent la briefing… eh, nu mai conetaza acu. Ciuruiesc usa (cine cade victima rafalei e prea varza ca sa mai aiba sens sa-i acord vreo atentie) si patrund. Cinci idioti, in costumele lor colorate (nuante inchise, bineinteles), toti in pozitii de lupta, ma privesc incruntati.

– Cine mai esti si tu?

– Capitanul Furie… iar voi trebuie sa fiti sefii Impostorilor. Incantat de cunostinta…

– Nu am auzit de tine (nimeni nu aude de mine… LMPCJ ar intra in prea multe belele daca lumea ar sti ce fac), insa trebuie sa fii destul de priceput daca ai ajuns pana aici.

– Cu toate astea, deschise gura si unul de langa el, nu ai nici o sansa. Pregateste-te sa mori!

– Voiam sa va dau ocazie de ultime cuvinte, eventual dorinte… dar mi-ati furat replica favorita. Asa ca… ahh… muriti voi!

Mereu ii miros pe cei mai slabi – doi de data asta, nu mai buni decat cei prin care trecusem pana sa ajung aici. Sau poate pur si simplu se asteptau la o lupta dreapta… nu cand aveti de-a face cu mine, baieti. In ceilalti 3 nu mai avea sens sa trag, deja zburasera in laturi si-si pregateau superputerile. Eroii astia! Rareori mai vedeai vreunul care sa lupte normal, clasic, dupa ce trecea de nivelul 20. Credeau ca totul se rezuma la puteri… insa sabiile mele, ca si pistoalele mai devreme, erau nevoite sa-i contrazica.

Nici macar nu trebuia sa ma chinui – era o strategie care mergeam 99% la suta din cazuri. Trebuia doar sa se evit atacul; si apoi atacam instant, in timpul mort de dupa folosirea unei puteri; puteau doar sa ma evite, insa mult mai lent; dar nu puteau contracara. Daca erau destul de priceputi ma putea termina lejer… fusesera cateva momente cand de-abia scapasem cu viata, nucit de vreo superputere prea bine manuita. Insa nu era cazul acum – trei salturi, cateva rasuciri, atacuri rapidi, si 3 cadavre noi se adaugau celorlalte 2.

Cum dracu? Astia au cucerit 3 jocuri? Cum? Astia-s varza… Ciudat…

Transmitatorul din ureche incepea sa bazaie…

– Buna treaba, Capitane.

– Crezi? A fost o joaca de copii… sigur am nimerit unde trebuie? Astia erau prea terminati…

– Era cuibul Impostorilor; cei mai periculosi infractori de pana acum. Iar tu i-ai eliminat. Felicitari din nou.

– Si totusi… trebuie sa fie mai mult. Este imposibil ca astia sa fi reusit sa cucereasca singuri 3 jocuri.

– Intr-adevar… dar asta este alta poveste. Deocamdata bucura-te ca ai terminat slujba curenta. Banii deja au fost livrati in cont. Si maiorul vrea sa te vad in biroul lui luni dimineata. Pana atunci ai 3 zile sa te bucuri de viata. La revedere.

Sa ma bucur de viata? Ce viata?

Lasă un răspuns

