Deadpool


Doesn\’t the mofo look cool? E my new favorite super-hero (si ca tot veni vorba, stiti bancu ala cu copii: \”Tu ce erou imaginar ai vrea sa fii?\” \”Batman!\” \”Spiderman\” \”God!\”). Pacat ca e unu din eroii aia obscuri de care nu stie nimeni (ma rog, inafara de amaratii de americani unde Marvel Comics is la orice colt). Cica ar vrea astia si pe la noi sa prosteasca luema cu comics, am vazut cateva cu Wolverine si Spiderman, da-s cam 300k bcuata si nu prea vad eu oameni care sa se arunce… ma rog…

Go Deadpool :))

7 gânduri despre “Deadpool

  1. bondule las-o frate….cu fashonu . ce fashon ??!! si eu cred ca superman chic deadpul ass la greu dar frate de ce poarta chilotii pe afara…[ de colanti stiu – aerodinamique !!]

    samurae propun un poll : favorite heroes … mai mani gous on superman …

  2. Actually… arata ca a confused dude… care e la plaja… fara sa realizeze ca he’s a bit overdressed… eu m-am luat dupa postura si dupa forma „papucilor” care arata a shlapi … but, i think it’s just me 😛

Lasă un răspuns

