12 si-un pic


Nici nu mai e nevoie sa zic ca am ochii injectati… am stat toata ziua si am frecat-o, m-am uitat la anime, nu cred ca am luat o gura de aer care sa nu fie second-hand… Sau am luat? Nici nu mai stiu… ar trebui sa se inventeze o chestie si la sfarsitul zilei sa priemsc un rezumat cu ce am facut azi… eventual si cu ce ar fi trebuit sa fac dar am ratat… deh… se mai intampla…

M-am trezit al dracului de dimineata – un nene cu un harb ca la mama lui, cu motor cu manivela probabil, a simtit nevoia pe la vreo 6-7 sa-si scoata decibelii la plimbare. Ciudat cum 2-3 cai de masina cu caroseria din carton fac la fel de mult zgomot ca o herghelie de bemveu sau motoreta de aia distrusa. Si cred ca colegii mei de camin nu au fost asa de binevoitori ca mine si sa-i doneze carne mamei respectivului; cred ca s-a lasat cu lansari de rosii, ca se auzea zgomot de capete scoase pe geam… si urari traditionale, mai de ziua romanilor asa…

Sa mai zic ca-s deprimat ca dracu? Mai are vreun sens? Sau se stie… iar in caz ca va intrebati care e pointu sa ma tot vaiet pe aici ca-s deprimat si vai de curu meu…. nush… simt si eu nevoia sa vorbesc si-s putin certat cu peretii (eu le-am zis sa nu-si traga cai verzi, da\’ ei n-ar asculat neam), asa ca tre sa gasesc surse alternative.

Mdea… cred ca am plictisit lumea destul… iar o sa-mi zica Claudiu sa-mi fac cravata dintr-o funie care fie e legata de vreun tavan fie de un bolovan (sorry man, da\’ port prea rar de astea), sa ma go fuck myself (desi as prefera ca my-ul sa fie scos de acolo) si sa ma las de bloage, ca-i vai de neuronii mei… care este…

Poate ard si un blog mai ecumenic soon, ca vad ca se poarta pe la telefoane… si poate va zic si ce am primit de ziua mea (desi 99% din cei care imi citesc blog-ul stiu). Ideea era ca inca mai traiesc… barely… da\’ ce sa-i faci… raul moare greu… mdea…

Dan

Lasă un răspuns

