Anime Mania


Dap… m-a apucat… Nu prea am eu timp sa ma uit la ele, da’ obsedat sa fac rost de cat mai multe. Asa ca trag, imprumut, dau in cap la oameni sa pun mana pe ele. Pana acu am gabjit:

  • Ruroni Kenshin (Samurai X)
  • Full Metal Alchemist
  • Gungrave
  • DragonBall Z
  • Full Metal Panic!
  • Final Fantasy Unlimited
  • Samurai Deeper Kyo

Si in curand e posibil sa se lasa cu Bleach, Naruto, Cowboy Bebop si Hellsing. Dreacu stie cand o sa am timp sa ma uit la ele. Da’ pun mana si le strang… ce-am de facut ?!

E 12 si ma loveste un somn si-un chef de-un film. Mai multe detalii in numarul viitor…

Dan

3 gânduri despre “Anime Mania

  1. Frate , ca de obicei te sustin. Trage in continuare !!!! si mai da si mie :-p ;
    DragonBall Z -e cam gay frate si cam prea infantil..nu-l simt , da primele din lista aia vazut si io si placut la mine ….

Lasă un răspuns

