Mari Romani


A.S. Stiu Claudiu, mai fur si eu, ce sa-i faci 😦

Citind ieri blogul lui Claudiu, m-am gandit sa arunc si eu un ochi pe www.mariromani.ro, ca ma votasem odata si eram curios daca am prins top 100. Bineinteles, ai un pic de soc cand vezi top 10; nu ca eu as fi asa hotarat cine o fi cel mai mare roman – dar, totusi, Antonescu, Stefan, Mircea si Nadia in top 10. La Antonescu descrierea aia il reabilietaza un pic, da’ nush… cu evreii si scandalele… ma rog… Despre Stefan si Mihai pe care comunismul i-a glorificat in draci iar e multe de zis… oare cati ani vor trece pana istoria Romaniei sa fie istorie, scrisa de oameni care n-au spor de legenda? Iar Nadia… eh, face tara mandra asa ca sa fie sanatoasa…

Dar, daca aveti tendinte sinucigase, sau pur si simplu sunteti masochist, aruncati un ochi pe top 100. Caramida te loveste in moale de cap din primele secunde: locul 11 nea Ceasca. Acu’ nush ce sa fac: sa dau cu dubluvetefe sau sa zic „Senchiu Doamne ca n-a prin podiumul”. Si cum comunistii si dum-dum-dum-ii merg mana in mana, pe 13 nenea Gigi. Oameni buni – WTF!!!!! Si pe 15 Hagi… ma al dreacu… Si poi tot vezi alde Bivolaru (asta chiar nu stiu cum dracu e pe 20) sau Radoi si tot asa. Daca tot se voteaza fotbalisti – Mircea Lucescu nu e neam… nu merita ??? Despre Cartarescu nu se aude nici un cuvant… iar Noica pe 99?

Eu zic sa punem mana de la mana si sa-l votam pe Gigi, poate iese primul, ii fac astia statuie si e toata tara mandra. Si-mi bag picioarele daca nu-i fac si fan club, sa fiu si eu om normal, sa nu mai umblu cu labareli gen carti si alte prostii – am deja Razboinicul Luminii, deci nu-mi mai trebuie nica.

Dan

2 gânduri despre “Mari Romani

  1. daca voteaza toti idiotii … auzi radoi, cred ca pe ala l-a votat si andrei ionut de pe celalalt blog 😉

    si pe ghita muresan l-au pus asa ca „mare” 😀
    fucked up topul presupun ca e luat si dupa renumele international

  2. ba nu-i bai ca te-am inspirat ..da n-ai dai si tu cu batu acolo la mine c-un comment….
    in leg cu topu propriu zis eu n-am vrut sa scriu un blog pe tema asta ca-mi lua prea mult timp la cate chestii am eu de zis …astia suntem frate

Lasă un răspuns

