Hip Hop Related


Doua articole destul de interesante despre baietasii hip hop de pe meleagurile noastre; daca aveti oleac de timp aruncati un oki:

Teoria pantalonului larg si a gandirii stramte

Teoria micului consumator de Hip-hop

Si, aapropo, merge careva la concertul Jedi Mind Tricks? E facemrecords Crew in deshidere 😀

10 gânduri despre “Hip Hop Related

  1. am fost la concerte la Megadeth, Korn, Metallica dar si concerte de jazz sau bootleguri de blues etc… Dar am si un cd cu parazitzii in masina… am puterea sa recunosc

  2. adica e roacker d-ala de-l vrea partidu’ tuns, dar asculta si muzica veche d-aia smechera, neuitand ca parazitii rulz 🙂

    in alta ordine de idei acolo nu scrie nimic nou, e la fel si la rock, toti copiii (ca la 12-14 ani …) iau un tricou negru un lant, un bocanc si gata e rocker
    la fel si la hip-hop, un pantalon pt. 3, un hanorac cat mai mare si evident dupa ce asculti 200 de mel esti un cunoscator bazat 🙂

    fra’ nu stu’ cu concertu’ asta nu ma prea atrage asa …

  3. =)) hai ma ..roakerii e si ei oameni normali..asa ca noi (depinde de cum isi defineste fiecare „normalul”) hip-hop-erii nu-mi plac deloc..e mai inculti de felul lor :)) i mean..50 cent and stuff

  4. Legat de articole: true, true 🙂
    Legate de … altceva:)) : de-a lungul existentei mele (ca noi toti de altfel… adica NU noi toti de-al lungul existentei mele, ci noi toti de-al lungul existentei noastre :-j ) am simtit nevoia sa apartin si eu la … ceva. Cu religia am incercat cand eram mai mititica… posturi, rugaciuni si restul bagajului de activitati si autosugestii (ca pan’ la urma despre self-convincing e vorba, fara prea multa baza rationala… cred ) aferente. Si nu a mers… pentru ca era prea greu… si cu postul ( :)) ), da’ mai ales cu autosugestia(si vreau sa citez dintr-un show de comedy central al unui tip foarte foarte simpatic:”Two things they talk about in the Bible A LOT are wine and… shit that’s hard to believe… I think the wine came first :-j „)
    Apoi… a aparut fenomenul BackStreet Boys,care fenomen canta de nori si viorele si alte treburi legate de hormonii varstei… Doar ca, viorelele si norii incepeau sa devina din ce in ce mai light-motive in repertoriul baietilor, asa ca it got really old, really fast…
    Imi trebuia ceva mai special… Daca nu to make me special amongst all the people around, at least amongst girls around… thus… Welcome to the „rap”/”hip-hop” Era … am pus intre ghilimele pentru ca baietii astia care rapuiau si hiphopuiau , chipurile, mai si dansau… mai si bagau yo, sexy mama, si my cars, my jewls, my Microsoft Visual Studio tools si altele… ceea ce… era cam… cam naspa avand in vedere rolul muzicii „de negri” care trebuia sa reprezinte „the brothers” , nu The Prince From Belair … si a aparut argumentul definitoriu: I AM FUCKING WHITE! Ce era sa raspund la „do you feel me, my brother?” „no, :-??… not actually… never been shot, never been almost shot… never seen someone with a gun… never seen a gun… you’re ridding dirty… i’m white and nerdy” … SO… momentan… i’m beeing honest about it : i just LOOOVE they’re beats ! yo !(aruncat total aiurea, ca sa-l citez pe colegu’ cu articolul) ;))

    Dupa aia, la Iesi… tam-tam ! am dat de cineva care actualmente e unul dintre amicii mei… si care e „roacker”, da’ n-a avut altercatii cu partidul fiindca n-a avut/n-are plete (Yo!, al …:D ) Si, avand in vedere ca exista deja (nu-mi amintesc de unde) o samanta de muzica din asta in capul meu… mai o cafea, mai un iesit in oras… azi asa … maine-asa… playlistul meu se popula din ce in ce mai abundent cu… un fel de rock… si chiar imi placea si dupa aia imi placea si mai tare si mai aparea altul si etc si etc…

    DAR ! ceea ce trebuie neaparat mentionat e ca… de-a lungul timpului, prin cele etape muzicalo-culturale prin care am trecut(in care inca ma aflu), nu m-a indemnat nimic sa cumpar albume, sa merg la concerte, sau sa afisez vreo atitudine care sa sara in ochi si care sa ma catalogheze drept fiind „de-acolo” pentru ca i just can’t commit… nu ma pasioneaza, nu sunt fan(OBS: fan = prescurtarea de la „fanatic”) si in consecinta nu sunt (nu am fost) dispusa sa imi aloc timp pentru asa ceva, sa-mi ajustez modul de viata sau sa ma „dedic” in a sti by heart toate melodiile lu’ gigel hip-hoperul sau ale lui ionel rockerul etc … Probabil sunt destul de influentata de ce am ascultat si de ce ascult, dar nu intr-un mod foarte dramatic si 180 degrees transformig…
    Of… am scris prea mult deja… cam asta-i…

  5. Cum zici tu… inafara de faza cu cumparatu de albume… da’ daca nu asculti formatii romanesti e destul de okay, ca aia nu mor de foame… ai nostri in schimb se cam duc…
    Rita – cat despre stupid hip-hopers… aia de-i stiu toti is aia comerciali… care de obicei dau din treaba si trag fetitele de par; aia de nu-i aude nimeni sunt mai cool 😀

  6. Apoi… romanesti mai putini. Iar dintre cei din patrie, nu’s chiar la stadiul de „i’m feeling you, man” cu vreo unul care imi incanta auzul… adica… i could live without…

  7. va vine sau nu sa credeti, la sziget in 2004 am intrat in vorba cu niste bretani (ei nu se considerau francezi, venisera cu tot cu steag acolo). In afara de alte lucruri banale despre Romania astia chiar ascultau parazitii si ma rugau sa le traduc versurile…

Lasă un răspuns

