Hater ???


Acu vreo doua zile cineva ma intreba de ce tre’ sa fiu asa de hater. Chestia asta m-a enervat la culme la momentul respectiv, pentru ca eu credeam ca fac doar remarci pertinente, ca sesizez doar bug-uri pe care le vede toata lumea. Se pare ca nu e chiar asa, ca-s un carcotas afurisit si gasesc cusururi in toate prostiile. Si totusi imi place chestia asta – imi place sa fiu hater.

Ideea e ca de mic mi-au constuit look-ul asta – printre cele mai dragi amintiri alea Dariei se afla momentul cand o alungam din banca mea. Si multi din colegii mei ma stiu drept afurisit. Chiar si prietenii mei incep sa ma inghita cu greu… asta e…

Asa ca, in ton de hater:

1. anumite personane sa nu ma scrie poezii de cacat pe blog; am tacut din gura, am stat calm, n-am bagat in seama, dar omu’ tot scrie si scrie si iar scrie – n-am nici o capra de impartiti, dar cred ca cineva ar trebui sa spuna ca poeziile respective fucking suck, sunt doar gramezi de cuvinte aruncate gramada, care suna frumos, n-au masura sau stil si sacrifica tot in favoarea rimei si-a ametelii;
2. baietii ar face bine sa invete cum sa manance – regula foarte importanta: tineti gura inchisa cand mestecati – m-am saturat de clemfaneli si de sunete ciudate; nu-i asa de greu sa tii buzele lipite si sa arati putin respect pentru cei din jur si sa nu-i faci sa vina cu o arma la munca ziua urmatoare;
3. nu mai ziceti ca va plac oamenii care isi pun idei pe blog si bla bla bla cand blogul vostru este un vid comercial pe care tot iti pupa in fund, in mare parte pentru ca a) sunt fucking retarded si b) nu vor sa fie aruncati in sacul cu vreascuri; try writting something interesting si nu doar besini obosite si repetitive;
4. nu mai fiti fake, ipocriti si in general de cacat;

Si stiu ca nu ma citeste nimeni, in timp ce personaje mult mai „culturale” sunt citite in draci. Ma dispera la culme chestia asta, dar nu prea am ce sa-i fac. Poate ma las de scris, poate nu… cel mai probabil nu…

Si imi cam dau seama cand lumea ma copie, oricat de discret ar face-o. Platiti in mana mea copyright-ul…

In rest, numai bine,
Dan

10 gânduri despre “Hater ???

  1. ba esti HATER !!! ce te iei asa de lume;cusurgiule;o sa mori singur si sarac; nimeni n-o sa te iubesca sau o sa te regrete pt ca esti un HATER .

    sal frate ! love rspkt si iuniti ; nu te mai irita de prosti ca sunt mult prea multi ca sa faci tu fata :)) da si mie linku spre ala cu poezii sa-i zic si io de dulce :)) scrie in continuare…ca io citeste si place la mine …

    ff imp : nu-mi palce faza cu….construitu look-ului de hater.io te love pe tine pt ca esti hater . adik tu nu esti asa hater de la mama ta ?!

  2. Bah Cacate…ce atat stai sa te musti de cur ca scriu cuvinte ce-ti provoaca spume , mai ceva ca dero surf la gura? Da-te draq…du-te la mata acs, si baga ochii atent in curul ei si sa ne spui atunci pe blog..ca urasti…luminitza de la capatul tunelului….eee? ce poetic suna!!!

  3. L.A.M.E. =))
    Deci, Claudiu, apropo de link, da click pe poza lu’ baiatu si devii al doilea sau cititor. Si savureaza 😀
    Cristi – sorry, prea lame reply ca sa pot sa scriu ceva… pur si simplu prea distrus… ca si poezia ta de altfel… asta e, se mai intampla
    Dar, totusi – FUCKING LAME, MAN!

  4. fra’ eu citesc bloagu’ tau uneori in intarziere alteori mai rpd. dar totusi n-ai mai scris de ceva vreme 🙂
    ce funny e ca s-o atacat baietu’ ti-a dedicat si o poezie pe bloagu’ lui poate iti da si o floricica 🙂 si cine stie, poate data viitoare te lasa sa-i conduci masina

  5. p tine t roade invidia rau d tot…dak intru in amanunte o sa t umplu d „respect” si nu vreau k „fanii” tai sa-si piarda idolul wahahahaaa

  6. @Elena: „…Sti ca esti un tip complicat…” se scrie cu doi de i, Stii ca esti un (ma rog, nici cu restul nu sunt de acord, dar e scris gramatical corect)

  7. dude… stii ca corect se scrie TYPO!!!
    cat despre faptul ca nu esti de acord, te-nteleg ca asta ai visat azi noapte si trebuia sa spui sa auda lumea… dar doar atat?

Lasă un răspuns

