Curiozitate


Inainte sa incep cu blog-uiala ca in vremurile bune, sa vedem ce zice lumea de marile poezii. Le gasiti aici: Poeziile lui Cristi Si dupa ce v-ati umplut de cultura, votati. Eventual si comentati, ca singurul cititor al lui Cristi ar putea fi acuzat de subiectivitate, plus ca mi-e lene sa comentez acolo.
Iar daca nu ati citit blog-ul anterior, cititi-l… si intr-o zi doua vine si beef-ul (btw, nea poetu hip hop, stii ce e aia beef?)

Hater free 😀
Dan

PS: eu o votez pe prima cu incredere; si daca aveti propuri de optiuni nu va sfiiti.
PSS: chiar as vrea ca toti care apuca sa citeasca sa-si piarda unu doua minute si sa voteze, cat mai sincet posibil, sa ne facem si noi o idee

LATER EDIT: in cazul in care nu am fost destul de clar, v-as ruga sa va si argumentati voturile, mai ales cele pro… daca se poate

46 de gânduri despre “Curiozitate

  1. In primul rand ti-ai arata prostia de la „PSS-ul” ala … daca macar stii ce inseamna „P.S.”, atunci foloseste-l cum trebuie. Daca vroiai sa fii hilar si totus sa pastrezi cat de cat din valoarea cuvantului, puteai totusi sa scrii „PPS”. In al doilea rand, cine esti tu sa critici poeziile lui Cristi? Te-ai vazut si tu vreun pui de George Calinescu sau pur si simplu esti un dobitoc (iarta-ma ca ma cobor la nivelul tau) care nu intelege nici macar 2 versuri din Eminescu ( asta ca sa nu te bag in ceata cu Blaga sau Bacovia, unde tu ai intelege ca vantul are vreo legatura cu integratele). Asa caci, copilule, stai in banca ta si daca baiatul are mai mult succes de cat tine, nu trebuie sa disperi … in curand se vor inventa consoartele robotizate, care nu vor gandi decat ce vrei tu … cred ca ai sa fii cel mai fericit si vei trece de perioada de masturbare intensa. Numai bine.

  2. Poezia lui Cristi este…. destul de bune / cele mai tari…Fratee…baga-te dreaq la Recycle Bin….inchide bine capacul sa nu emane prostie…Si de preferintza: Empty Recycle Bin…Oricum…de mare talent acordurile… Vorba aceea…daca taceai, filosof ramaneai!

  3. Cateva chestii de care ar trebui sa tina seama lumea, desi ma cam indoiesc ca o sa ma asculte:
    1. caci – wtf????
    2. mai mult succes ca mine – wtf???
    3. exista si alti critici literari inafara de Calinescu; daca voi numai pe asta il stiti asta e; daca era sa-mi puneti punct ziceati de Cartarescu, din moment ce el e cel mai cunoscut critic al postmodernismului si autorul nostru isi autoproclama apartenenta la un curent ce deriva din cel mai sus mentionat
    4. nu are nici o relevanta la ce facultate sunt, din ce oras provin sau ce mai fac eu in timpul liber; ultima data cand m-am uitat ASE nu era Facultatea de Literatura, Poezie ca la Mama Ei si Critica Justa; pointu era sa-mi atacati ideile, sa argumentati ca pozeia e buna si ca eu nu o inteleg – nu doar sa ziceti ca eu sunt prosti si de aia, pt ca eu nu am zis ca poezia e proasta pt ca autorul e prost;
    5. in PSSSSS ala cu care am jignit bunul simt al celor care mananca latina pe paine ziceam ca as vrea obiectivitate; nu ca prietenii mei sa voteze prima varianta si ai autorului ultima; pentru ca alea-s extreme care nu ar trebui sa iasa (clopotul lui Gauss and shit); s-ar parea ca nu prea s-a tinut cont de asta
    6. cu acordurile recunosc ca am comis-o… am crezut ca am pus plural si sus si am continut tot asa… se rezolva, nu e problema… ma bad…

    Asa ca astept in continuare comentarii relevante, care sa-mi spuna ce se ascunde in spatele versurilor si eu nu vad.
    BTW Cristi, nimeni nu te-a acuzat ca n-ai avea rima… citeste pana intelegi si dupa ai pofta-buna

  4. =)) cristi rulz..of doamne n-ai priceput nimic? cum asa? era vorba de culori and shit…shitu’ e maro, soarele e galben, violetele-s albastre (nu, nu sunt violete/mov) si asa mai departe..sunt poezii ingineresti, de-alea gen:
    „creste,creste iarba deasa/perpendicular pe casa/vine calu’ si o paste/alta iarba se dezvolta.. ”

    numai ca poeziile lui sunt de suflet (de suflet portocaliu cu nuante de roz-bombon si shtrasuri aurii cu „suvitze de speranta”)

    =)) =)) =))

  5. A.S. (Imi cer mii de scuze daca asta nu inseamna „Ante Scriptum” 😛 )Este foarte interesant cum variaza denumirea integralei in functie de cei care vor sa foloseasca acest concept : pentru necunoscatori – „integrama”, pentru persoane care se cred destepte si care cred ca pot „filosofa” pe orice tema data pentru ca, dupa cum cred ei, au oratoria in sange si un simt al imaginarului si al literaturii de-a dreptul innascut – integrata. (Si iar imi cer mii de scuze daca de fapt era vroba defapt despre integrata ca microcircuit n care un numar de elemente de circuit sunt asociate inseparabil şi interconectate electric astfel ncat, pentru specificare, testare, intretinere şi vanzare, formează un tot indivizibil ;)) )

    Poeziile sunt … nu sunt. Si autoru’ nu trebuie sa se supere la faza asta pentru ca, in fond, de asta le-a pus acolo, ca sa le vada lumea (sau nu stie sa seteze accesul, sa le faca private si se pricepe doar la sters fisiere si la golitul Recicle Bin-ului). Ca se astepta la laude eterne si superlative pozitive extreme… asta e cu totul si cu totul problema lui. Iar fanul lui no. 1, Andrei, e de-a dreptul unbe-fucking-lievable ca insinueaza o insiruire de genu’ : „Eminescu, Blaga, Cristi, Bacovia”… asta-i urata rau de tot… si, cu toate ca i like hip hop, pe sistemul „you East Coast? … I faaaaaar East Coast”, din acelasi film, „shouldn’t you be at a hip-hop convention or something” instead of writing „literature” ? Atat.

  6. Vreau sa alung orice aspect,
    Ce tinde in a deveni defect,
    De fapt, va zic in fata si direct,
    Voi sunteti nimicuri, eu ,Perfect.
    …………………
    Concluzionand, eu nu va accept,
    E un mod de a va spune concret,
    Sa nu uitati acest aspect,
    Voi sunteti simplii, eu, Perfect…

  7. „M” … un nume destul de ciudat pentru o fata. Din pacate astept din partea ta o „Mea Culpa” ( ca tot veni vorba de latina pe care o intelege atat de bine acest colos al netului si al Blog-urilor ) pentru ca intr-adevar, era vorba despre niste INTEGRATE si nu INTEGRALE. In fine, in ziua de azi iti trebuie mai mult decat un strop de imaginatie ca sa intelegi anumite lucruri.
    Numarul doi al problemei, ceva ce ma atacat foarte tare … de ce nu as aduce vorba de Bacovia si Eminescu in acelasi context cu Cristi? Ca om trebuie intotdeauna sa tinzi catre mai mult. Daca exista oameni care se complac in situatia lor, numai bine, o sa zaceti in mediocritate si anonimat.
    Numarul trei … „Master X”, no comment pentru acest nume, inceteaza a copia paragrafe din cartile de comentarii si biografii, incearca sa gandesti tu ceva, sa fii tu insuti, desi cred ca e destul de greu, din moment ce pentru mine nu existi daca incerci sa critici ceva la care nu te pricepi si ceva care n-ai putea sa faci niciodata.

    In incheiere, pentru toata tevatura asta propun un concurs: „Master X”, incearca sa scrii o poezie mai buna ca ale lui Cristi si atunci ai tot dreptul sa critici … pana una alta :-$ … GURA MICA!!!!!!!!!

  8. Dude… ce am copiat din carti de comentarii si biografii? Exemple…
    Si vad ca doar atacuri la persoana stiti. Cei care gandesc ca mine in privinta poeziilor s-au luat exclusiv de ce a scris baiatul si nu si-au dat cu presupusul cum ca cei doi neuroni ai sai ar fi departe plecati la o bere. Nu se pune problema ca eu nu stiu sa scriu poezii (nu am scris niciodata si nici cu voi scrie vreodata probabil, insa nici nu spun ca sunt cel mai tare poet) – se pune problema ca poeziile lui Cristi nu sunta sa de grozave… that’s all… asa ca va rog, argumentari pertinente!

  9. Baietel, asta e tot ce-am vrut sa demonstrez. Cum spuneam mai sus, GURA MICA si fa-ti „Mea culpa” … daca n-ai idee despre ce scrii, fa-te mic si taci din gura. Si cum spunea un mare critic literar (asta in opinia ta) Dumitru Dragomir … „Inchide domnle’ gura ca faci praf!”. …

  10. Hai ca ma enervezi… deci, coae, zi ce copii eu din cometarii si biografii…
    Si avand in vedere ca nu eu scriu blog-uri despre Mirel Radoi si nu eu citez din Dumitru Dragomir… WTF!!! Ma dispera ca tre sa fac atacuri la persoana, dar voi numai asta stiti. Btw, stii ca asta de-l iubiti voi asa de mult, G. Calinescu, era cam varza la scriu… da ete marele critucul… a, stai ca nu stiai asta ca n-a fost la stirile sportive… WTF bitch, m-am saturat ca va rog sa faceti cometarii pertinente… in pula mea, bagati-va mintile in cap si scrieti ceva coerent… nu va mai luati pe mine, cand nu stiti cine sunt si, sincer sa fiu, e tatl irelevant asta… ce pula mea ai vrut sa demonstrezi? ca stii sa scrii cu litere mari si sa folosesti in draci „mea culpa”??? si noroc ca ti-a explicat M ce e aia integrata si nu doar a zis ca esti dum dum dum ca altfel nu mai scotea camasa asa usor…
    Deci, fuck off bitch si comenteaza la subiect… n-ai demonstrat absolut nimic, pentru ca n-ai facut nimic decat sa te iei de mine aiurea.
    Si, din nou, nu tre’ sa fiu mare poet ca sa-mi dau seama cand poeziile cuiva sunt foarte slabe… duh… shut the fuck up!

  11. eu am votat prima pt caz yo’re my nigga ; da n-am avut rabdare sa citesct poeziile lu ala , nu de alta dar nici macar nu-s amre fan poezie . nici la poze nu m-am uitat prea mut :))

  12. Zici ca faci cririca la poezie…pe asta unde dreaq ai mai visat-o, frate ? Una la mana, poeziile sunt diverse…nu merg pe acelasi tipar, gasesti cu ritm, masura sau fara, si cu rima si cu vers alb , sextine, pasteluri si ce kkt vrei tu sa zici mah…?Daca luai si criticai o poezie intelegeam…da ashe…sa apari si tu ca un cap de sfecla pe aratura…arata suferintza din tine…Bah frate, tine-o tot asa cu ura si te vei inchide in tine… Sa nu dai, Doamne fereste in Autism..ca vai de curul tau! In rest pt ceilaltzi adevaratzi ai genului…Ganditi-va ca:

    Sunt scarba ce vrea sa va amuze,
    Sunt cea mai sincera minciuna,
    Indiferent de ce rostiti pe buze,
    Mai bine taceti dracu’din gura!

    Sunt satul de infinite admiratii,
    Cum sunt satul de lumea proasta,
    Plecati si voi in eterne recreatii,
    Lasati-mi impertineta sa va vorbeasca.

  13. aaa, imi place ce se intampla aici… un mix de cultura autohton. sare sange si muci pe pereti dar imi place… gustul de transpiratie si de mucegai.
    eu sunt de partea gazdei… asa m-am hotarat, desi initial aveam de gand sa atac si eu. prea nu aveti argumente. in curand pe acest blog avem posibilitatea sa ne cizelam simturile.

  14. Fiecare e dispus sa scrie ce vrea….asa cum tu scrii negativisme, asa el scrie poezii…da vezi tu…ideea ce atrage e… ca e o calitate sa poti sa jonglezi cu rimele…si sa mai reflecte si episoade in care ne cam regasim cu totzii chiar de preferam sa ne ascundem!

  15. autorul blogului se tot plange k in cadrul comentariilor se fac „atacuri la persoana” (a se vedea comentariile lui andrei)…dar eu am impresia k atacurile au fost incepute insusi de posesorul blogului…el de fapt are ce are cu autorul poeziilor…n’a sustinut nimeni k poeziile lui cristi sunt „mari poezii” (cum sunt numite de master x), nici cristi n’a sustinut asa ceva…si sincer eu cred k ar trebui sa’l incurajam pe cristi in a scrie in continuare poezii, ar trebui sa apreciem k cineva mai scrie poezii in ziua de azi si nu se scriu doar bloguri „suparate” pe toti si pe toate….
    p.s. master x…ca unic cititor al poeziilor lui cristi…dak tot nu’ti plac de ce le mai citesti? sau dak tot nu’ti place cristi k persoana, de ce tot intri pe blogul lui?? … tinand cont de aceste lucruri tind sa cred k totusi esti gelos/invidios pe cristi (scuze pt atacul la persoana … dar totusi e parerea mea :D)

  16. eu gasesc poeziile plictisitoare in general, cu mici exceptii, dar ale lui nu sunt exceptii, deci mi-ar fi placut o optiune boring – stereotipe – lame 🙂
    iar acum in ordinea aparitiei:
    1 – „andrei ionut :D” – poate integraLE ca nu facem circuite sa avem treaba cu integrate. o simti ? daca nu o simti, ai vrea sa o simti ?
    poezia evident …
    in primul rand maxim master x poate sa-ti zica baietel ca e o leaca mai mare ca tine mr. 85′ deci mai subtire cu baietel si copil. nu in ultimul rand nu cred eu ca tu aveai note mari la romana ca sa te dai smecher acum. de ce n-ar trebui sa-l bagi pe cristica cu eminescu & co in aceeasi oala ? pai pur si simplu pentru ca de poeziile lor au auzit milioane iar de ale lui cristi 10 oameni (dintre care 9 acum cu ocazia blog-certei). Zici ca Master X ar trebui sa scrie o poezie mai buna decat a lui Cristi eu zic sa scrie una nu atat de proasta si oricum evaluarea ar fi subiectiva.

    Cristica – poeziile sunt de multe tipuri ai dreptate, si ale tale sunt de tipul prost.

    roxi,roksy,rogzi,roxanelu,rocsa – atacurile lui master x erau pur si simplu pareri, in loc sa comenteze la cristica pe blog si sa zica ceva de genu’: „frate ia-ti alt hobby ca asta nu te prinde, incearca pescuitul” omul s-a retras pe blogul lui unde si-a expus parerea FARA A DA LINK si etc. NOUA, celor care citesc blogul lui. faptul ca nea’ cristica s-a suparat si a amenintat cu parasirea incintei cu tot cu jucarele, asta e altceva. zici ca destule bloage suparate, de acord, dar nu te-a chemat nimeni sa-l citesti pe asta, te poti delecta cu poezii.ro oricand.

  17. Explic pentru a 1000-a oara … era „INTEGRATE”. Stiu foarte bine ce inseamna o integrata si de aceea am si folosit cuvantul, numai ca nimeni nu prea a inteles contextul … in fine … iar tu … soarece de biblioteca, nu te lua de Radoi pentru ca observ ca tu in viata asta nu cunosti alt fenomen decat cel al Internetului. Ia-ti pistolul de lipit si cu flodorul si construieste vreo racheta cu care sa te poti exila … o viata tumultoasa in continuare si la cat mai putine caderi de net pentru tine. CIAO

  18. Hehe…am zis eu mai demult…astia cu orgasmul obtinut prin dublu click , nu prea-s in stare sa priveasca in spatele cuvintelor.Stau prost la capitolul Finetete! Game Over baietzii, ca nu prea avem cu cine discuta! Numai bine…si succes cu Ura, mult KKT in rest, sa va-astupe gura!

  19. La Facultatea de Matematica-Informatica Bucuresti/ Facultatea de Informatica Iasi nu se „studiaza” integraTTTTTTTTTTTTTTTele, ca doar era un apropos, nu ? 😐

  20. Andrei Ionut Ranejt, cu fiecare post devii din ce in ce mai… cum sa zic… mai baga si tu un r pe acolo…
    Acu sariti pe mine ca-l fac cu r – diferenta e ca eu si explic. Iata: m-am luat cu faza cu Radoi pt ca mi s-a zis ca inafara de Dragomir nu mai stiu nimic altceva. Recunosc ca m-am chinuit putin sa ma gandesc who the fuck Dragomir is, chiar crezusem ca o fi vreun critic contemporan si oi fi eu copac si nu-l stiu. Neah, pana la urma mi-a cazut fisa… si mergand pe firul logic si dand un click am trantit-o cu Radoi. Pentru ca acu sa mi se retraga si drepturile astea si sa devin soarece de biblioteca. Deci, coae, daca-s soarece de biblioteca rup stilul la literatura (pentru ca, in biblioteci se afla carti, nu de alta). Deci… static dumbass AI_Ranjet = null… si nici nu mai dau vreun new dumbass() prin alta parte. Pentru ca, in caz ca nu stii (si nu stii, pentru ca esti duuh), la FMI (I stands for info ca nici pe asta nu o stii) se fac de astea, nu pistoale de lipit si integrate… so, my all time internet favorite: STFU n00b!
    Si cred ca te-am intrebat de jdemii de ori ce copii eu din manuale si carti de cometarii; nu ai raspuns… de ce?

    Cristi, as putea sa sterg lejer comment-urile tale pentru ca nu spui nimic in ele. Ca ai zis tu, ca fineturi ca rahat… n-ai zis absolut nimic pana acum… in momentul in care incepi sa zici ceva te bag in seama… da vezi sa n-o comiti ca pretenaru tau. Si merci ca ti-ai adus toti prietenii aici sa voteze ca ejti cel mai bazat.

    Rocsy – trebuie incurajat, dar si criticat cand este cazul; si este cazul, pentru ca poeziile sunt varza si el tot continua asa; poate, Doamne ferestre, se trezeste acu la viata si scrie ceva calitativ… ma-ndoiesc…

    Bond frate (ca sa nu-ti dezvalui identitatea secreta :)) ) te inseli cand crezi ca n-aveam chef de scandal cand am scris blog-ul asta.. sincer voiam sa pescuiesc un peste mai mare, da m-am ales cu plevusca… deh.. asta…

    Claudiu, inca te mai astept 😀

  21. Si pentru ca testarea se misca greu si am menta de fracat: „Hehe…am zis eu mai demult…astia cu orgasmul obtinut prin dublu click , nu prea-s in stare sa priveasca in spatele cuvintelor.” – man… tu nu stii nici macar sa vezi in fata cuvintelor, sau pur si simplu n-ai chef sa colaborezi. Pentru ca lumea spune o chestie si tu vorbesti singur ca nebunul de alte prostii. So, ca mai devreme te-am neglijat – STFU n00b!

  22. Andrei Ionut – ceea ce nu intelegi tu a mia oara e ceea ce ti-a zis si M (*nume de fata duh) si Master X noi nu facem integrate si pistoale de lipit, chiar tind sa cred ca ai mai multe cunostiinte in domeniul asta decat noi la un loc 😛
    si nu in ultimul rand Master X cum drq te iei tu de radoi care e tatal fotbalului e ca si cum te-ai lua de cristi ca scrie poezii 🙂

    si daca tot e vorba de scandal …
    „tu ai draci pe tine daca iti faci mic-ul ca sa ma faci pe mine
    cand si cei din gasca vin si-ti cer sa te lasi de rime
    eventual sa ma lasi pe mine, ca e clar ca tu esti las
    fa bine si taci ca-mi vine sa te bat pana te caci pe tine”

  23. =)) =))
    Cristi-Alex scrie-n rime,
    Ca e jalnic,stim prea-bine.
    Nu te supara pe mine,
    Dar mai bine te-ai abtine!

    hai acum , nu fii invidios pe noi ca stim sa scriem poezii.Pe-asta am compus-o intr-un minut si pun pariu ca daca stateam 5 min , eminescu ar muri de ciuda

    :))))))

  24. Eu nu stiu mare lucru nici despre integrale,integrate sau alte
    integr-euri.Am facut un comment mai devreme care mi s-a parut suficient ,dar se pare ca nu e si asa ca o sa ma desfasor aici , punctual ca la ma-sa acasa ca asa e invatati noi.
    * nu va mai pi***i pe voi atat cu latina voastra de balta and shit…cand nu sunteti in stare nici macar sa spargeti seminte in fata blocului fara instructiuni de folosire; e blog si se scrie si aliterat pur si simplu pt ca asa vrea muschii lu gigi(scuze george) becali si ai mei si a lu tiganu din colt.daca aveti ceva de zis, just do si nu va mai dati de ceasu morti ca sunteti ….. , de nu se mai poate uita omu la voi decat cu ochelari de eclipsa ….[ asta cu ochelarii e tot de naspa , nu va umflati in pene].
    * commentu e ca sa spui despre ce scrie ala in blog ; aici vad ca s-a ajuns la bardai cearta ,fiecare aparandu-si favoritu , pierzand ideea de baza . cum nici eu nu-s mare filozof o sa fac acelasi lucru, si-o sa va dau felia .
    ………….
    1. ba , ala cu poeziile , scrie inainte frate; am citit si eu
    azi; nu-mi plac deloc,is ca o baba ce explica cum a fost ea
    virgina de 3 ori in viata;boring, nu pot zice lame ca as insulta niste oameni care scriu poezii proaste. is naspa frate – asta cred io , prietenii mei apropiati , critici literari generatie de generatie n-au avut timp sa le citeasca si sa-si dea cu parerea, so doar parerea mea : naspa.da ma rog important e sa-ti placa tie.da nu e nevoie sa suferi atata omule. nu-i plac lu samurai asta e , nu trebe sa sari la gatu lui . omu are opinie si e a lui. musteste talentu in tine ??!!!asta e frate sufera interior ca un mare poet care este si nu ne mai stresa si pe noi .De ce te ataci atat. vezi ca o sa faci carii interior gicule .
    [ ca tot am vazut ca merge cu apelative pe aicilea].
    Si mi se pare lame rau de tot sa-ti cari aici toti prietenii sa te ridice in slavi , desi nu prea aduc argumente pro poezie ci se iau de samuraiu.Asta e ca faza cand te respinge o fata si tu te duci acasa si-ti zice ” mama ta ” [ nu vreau sa fiu nepoliticos – ca poate e femeie de treaba – cu o mare greseala in viata -citeste „tu” aici] ca esti frumos si ca aia e proasta . cam asa e. daca iti place sa te laude lumea primeste si criticile artistule.
    2. fanii lu ala cu poeziile : fuck off !! cititi poezii si gata. blogu asta e de hateri; aia sensibili la culori si nuante poetice va striga feeria pe alte bloguri si poate va retinem pe blogu asta.
    …………
    acum o dam personal :
    # Rita – puiule , shitu e maro , maro maro si nu cred c-o sa-si schimbe culoare prea curand. violetele sunt albastre ,mov si albe [ p-astea le stiu eu ]; apoi poezioara ta este o perfecta oglinda pt poeziile pe care le aperi tu adik – praf.asta pentru prima . ultima creatie a ta nu merita macar sa zic de rau de ea …am si eu limite si nu pot sa cobor asa mult ca ma doare spatele, fac sciatica; si ce puiiiiiiii mei ai facut 1 min ca ….si nu sta 5 min ca poate intepenesti asa….concentrata :-p
    # andrei miu miu asta . ca pe tine te-am pastrat la final. ba asta cu
    baietel schimba ma pijamaua cand vb cu noi , asa macar putin rspkt, nu de alta da s-a muradarit de cand te scremi aici . te vad cu pliscu mare; ma mai lasa caps-u,stu ca esti frustrat,poate vrei sa compensezi ceva sau stiu eu. nu incerca sa te „cobori ” la nivelu lu samuraiu nu de alta
    da in romanica lifturile nu urca decat pana la 20 max. asa ca tot
    n-ajungi , si s-o iei pe scari de la subsol pana la etajele superioare e prea greu pt o rama ca tine; incearca sa te tarasti inapoi la tevile si la canalizarea ta si sa ne lasi in pace ba instalatorule cu pistolu tau de lipip.ah! sa te fierb oleaca …mirel radoi sucks :)) jucator mai prost ca el e doar viitoru fin a lu becali; na asa sa-ti plezneasca vena ……mrdd „tevarule” .

    daca va simtiti lezat de atacul meu la persoana ….da moare fix unde
    simtiti voi placere …

    dan – sorry de intarziere- oricum ii faceai si singur , si cu bond :))
    cand ii batem?

  25. asta asteptam frate… te-ai scremut oleac si i-ai lovit sub centura… da’ e funny =))
    BTW, vezi ca Rita e cu noi, asa ca mai moale… te inteleg ca n-ai citit tot si erai cu capsa pusa ca ti-am facut obrazu… da’… (Rita, n-a vrut… iarta-l ca e mic :D)
    Chiar ca dupa asta se lasa cu bate de basball pe spate… oricum, vad ca oamenii lu’ Cristi cam castiga sondaju, ca e 9 la 8 pentru ei… la battle as zice ca castigam lejer, da’ eu inca mai sper sa raspunda baietii, ca devine amuzant… sper ca n-a luat-o nimeni personal. nu???

    Si sa nu cumva s-o aud pe aia cu ala inteligent care cedeaza primul ca iar dau cu WTF…

    Ionel – ce faci tata ? =))

  26. dude cata commentu’ 🙂 sa stii ca precum te atentiona Master X Rita is on our side 🙂 dar asa e cand esti pornit :))

    frate mie imi arata 9-9 asteptam votul hotarator ? 🙂

  27. Sunteti o gasca de simpatici. E clar…cica se incearca o critica..da o datzi in crize de rebeliune…asta e diferentza fratilor…voi astia plini de ura, sunteti de un pragmatism rar…e si normal…vedeti negru pe negru…astia mai asa, mai rasaritzi, isi dau seama si de anumite nuante.Ca viata toata nu e de maroul kktului pe care voi il vedeti. Ori ce draq parere serioasa sa se ceara ,atat timp cat sunt comentarii la anumite poezii, de genul ” baba virgina de 3 ori in viata”. Imi dau seama ce copilarie ai avrut, fratzioare. Altul…asta de face pe gazda…recunoaste ca n-are treaba asa cu poeziile da-si da cu parerea…ok…se poate respecta o parere…da ce draq sa respectzi ceva de la unu’ ce posteaza chestionare despre Cum e Penisul, sau bloguri de genu’…Fratzilor azi ma cac pe intuneric in Grozavesti! Ca ai si bloguri interesante nu o s-o neg..dar…nu sh…voi ramanetzi in lumea asta a voastra virtuala…noi ramanem cu ce e palpabil si real. Prefer sa ma bucur de cum rasare soarele undeva la munte, de excurii, cantari in jurul focului, decat sa o ard aiurea frecand mouseul si jucandu-ma pe PC.Cat despre poezii…stiu sa accept crtici..apreciez chiar…unele-s motivatoare…dar, critici din care ai ce sa iei.Oricum, poeziile din trecut, premiate, imi spun mai multe decat cuvintele fara noima refulate de cavitatea voastra bucala!

  28. Noi plini de ura??? unde unde ??? Stai linistit ca nimeni nu uraste nimeni pe nimeni aici..
    Cat despre faptul ca am recunoscut ca nu ma pricep la poezie – am spus ca n-am scris si nici nu voi scrie vreodata poezii… asta nu inseamna ca nu ma pricep la ele…

    Si oricum, cata blogu coemrcial frate =))

  29. pai ma cristi…tu in momentul cand ne scrii comentarii nu esti cumva cu degetu pe mouse si pe tastatura? sau ne scrii din varful muntelui admirand culorile cerului in apus de soare? vrei critici? ai tupeu sa te prezinti cu poeziile la o editura? eu zic ca nu, ca daca ai avea, nu le-ai fi postat pe blog unde lumea citeste gratis..ma rog, fanii genului 😛 (adica aia hippy & happy)

    ps: claudiu, mi-am dat seama ca nu citisei care-i treaba cu mine, nu m-am suparat :D, cum zic baietii, i’m on your side :))

  30. Faza cu degetu pe mouse si tastatura e de o penibilitate rara…in genul acelora care spun bancuri cu leul in padure..si se trezeste o genialitate de balta spunand: ” Tu ai vzt leu in padure?” Curaj sa ma duc la editura…e hilara afirmatzia ta…stiindu-mi trecutul. Nu-s aici sa ma laud…doar strang critici…cei ce ma cunosc stiu si de edituri, concursuri, cercuri literare, intruniri cu tematici fixe…ma rog… Intelegi ideea!

  31. =)) hai, chiar m-am facut curioasa..acum vreau sa raman paf ! esti un mic marius moga al literaturii =)) poezii pe banda rulanta..sa rimeze frate, asta conteaza

  32. Hai sa ma bag si eu in gura lupului – sau, mai bine zis, in gura lupilor… Mie mi-au placut poeziile lui Cristi… Ii cunosteam stilul de ceva timp si pot sa spun ca ii reflecta – cred eu – intr-un mod foarte exact, caracterul… Asa e el! Si daca voua nu va convine, foarte bine… Este treaba voastra! Dar asta nu inseamna ca poeziile lui nu sunt bune si, cu atat mai mult, nu inseamna ca, pentru ca voua nu va plac, ar trebui sa nu mai scrie… Atata timp cat exista in lume oameni, multi sau putini, care ii citesc poeziile…. oricum, mie mi-au placut!

  33. Faza asta cu gura lupilor e putin exagerata… ca nu le-am dat in cap decat celor ce merita… si tu ai facut un comment de om normal, asa ca nu ai de ce sa te temi 😀
    Ca stilul ii reflecta caracterul nu m-as mira…
    In alta ordine de idei: dupa cum vezi poeziile sunt super premiate si apreciate si Cristi este foarte mandru de ele. Dar, dupa cum am mai zis, dupa parerea mea nesincera si interesata, sunt goala – folosesc cuvinte mari, incearca sa scoata profit de pe urma unor experiente/stari comune si care in general prind bine la cititor. Dar le lipseste profunzimea, stilul si melodicitate (sau m cum mai vreti sa-i ziceti, ca alt cuvant mai bun nu am gasit). Profunzimea si stilul nush de ce le lipseste, probabil pentru ca nu e Cristi genul de om pasionat de asa ceva; de asemenea, doar un pic faptul ca foloseste cuvinte mari, care ar trebui sa impresioneze (si nu zic asta doar pentru ca nu vb eu fluent romana, pentru ca nu o vorbesc, da’ nu asta e motivu) ii cam scade din punctaj, pentru ca o cam da in limbaj siropos, cum o dau foarte multi din cei care publica chestii (ca intr-un timp aruncam si eu cu ochii pe site-uri gen poezie.ro si nu prea-mi placea ce se vota pe acolo). Nu cred ca m-am facut intles… Cat despre melodicitate – rime exista, dar masura este gaura, de multe ori zici ca citesti un uret si te astepti sa auzi un „manati mai” in orice moment. Si oricat ai spune ca asa e poezia moderna si ca nu inteleg eu, nu poti sa ai rima si sa nu ai masura… pentru ca iese aiurea. Si chiar si alea fara rima, tot ar trebui sa aiba o oarecare masura, sa aiba un ritm ceva, altfel iese un fel de proza identata.

    Oricum, Ionica, merci ca ai comentat si nu mi-ai zis ca-s eu cel mai prost si ca nu inteleg neam poezia 🙂

    Si, BTW, nu ma mai cac pe intuneric… daca ar fi dupa ei nu m-as mai caca deloc ca ai incuiat baia ca se tot inunda… acu ma cac la 1. Ma gandeam ca aveati nevoie de un update 😀

  34. „4000 characters left ” – asta da target ; data trecuta n-au fost suficiente :)) cristica asteptam mai mult frate :-p sa stii ca am avut o copilarie ok. aia cu baba virgina e chiar funny si ma repet mrdd de pe blogu asta ca ma „iriti” pe lentina dreapta.
    rita- mentin afirmatiile cu shitu si cu violetele si poezia de 1 min tot naspa e :)) si daca tot is la capitolu criticat schimba si tu culoriile paginii tale ca irita lentila stanga :)) in rest all good :-p ; inca astept replica lu baetica ala..ca abia ma incalzisem …samurae sorry frate da fusei ocupat … o sa fiu mai promt data viitoare :)) desi nu cred ca o sa mai avem cu cine ca baietii e slabuti rau….

  35. Ionica S n-a zis nimeni sa nu mai scrie, doar prin exercitiu te perfectionezi, doar ca momentan are mai mult de lucru 🙂

    Master X – grupul cititorilor tai se bucura nespus ca ai bec in timp ce te caci, astfel ca poti citi poezii pe buda 🙂

  36. Astia de vor conflicte, polemici…asteptati in continuare. Ce a fost a fost doar de dragul artei…arta in cazul meu..ca la voi…e un fel de instigare la hai sa comentam din plictis cand nu mai e nic de zis. Acestea fiind spuse…Adios Amigos, am apreciat un sg comment-contra in this post …in rest…ca peste tot in Romania…o natzie de guralivi! Fiecare-si continua calea aleasa…eu raman artistul ce eram ( pt. nelamuriri…9 ani de poezie,2 ani de teatru/scenografie, 2 ani regie…ma fac sa-mi conturez imaginea de artist) ! La mai multa ura baietzi !

  37. off mai claudiu, tot n-ai inteles :)) aia cu violetele nu era compusa de mine , facea parte dintr-un banc – poezii ingineresti (si chiar mi se parea amuzant, dar deh..tine de gusturi 😛 ), iar poezia de un min nu se dorea a fii marfa, vroiam doar sa dem. ca oricine poate arunca niste cuvinte alandala sa rimeze 😛 (stiu ca e naspa..lol). Culorile de pe paginea mea nu le schimb, imi plac mie 😛

  38. ok pace rita….

    Daca acum zic ceva de genu : cristica esti varza rau cu toate studiile tale de artist ba, acum esti chiar patetic ca esti varza cu antrenament , adik chiar ai incercat sa inbunatatesti „artistu ” din tine si tot degeaba !!
    Fac pariu ca o sa faca comment la ce-am zis eu aici desi e a 3-4-10000 oara cand zice adio si ca n-o sa mai citeasca si ne lasa cu ura noastra

  39. Ba… dati-o in mana mea… era sa cad de pe scaun, imi rupeam dracu coastele pe aici…
    Pana una alta zic sa ne scoatem ura la o bere (a se citi BULANGIILOR!) ca se usuca dreacu si ne apucam sa scriem blog-uri cu floricele…
    Ba, acu, sincer sa fiu, si eu am cel putin 10 ani de cimenatografie, literatura, hard core programming si dracu stie ce mai fac eu pe acasa. Ca despre asta vorbim… nu?
    Cat despre cum ai scris tu de dragul artei… te inteleg ca-i greu sa-ti faci, cum ar zice un gigantic contemporan, „Mea Culpa”, da’ 3 randuri in care ma injuri pe mine nu se compara cu reply-urile pe care le-ai primit. O stii pe aia cum ca noi „promovam arta pura, nu doar alta pula-n gura ca ceilalti” 😀
    In concluzie, nu mai zi ca noi e guralivi, cnad noi estem aia de stiu sa rupa stilu si tu… ei bine… nu prea… nu mai intru in detalii…

    Cat despre cei care au zis ca ma iau aiurea de baiat, ca el doar scrie si nu se da mare – luati o carpa, un pronto, si lustruiti imaginea de artist…

Lasă un răspuns

