Prea sictirit


Astept si comentarii…

Later edit: am mai adaugat o optiune la cererea cititorilor

7 gânduri despre “Prea sictirit

  1. dude, that’s ghei 🙂 si de ce nu e acolo un „the most wonderful penis in the world” :))))

    frate cate ai scris de cand n-am mai citit eu 🙂

  2. dude. eu m-am expriamt sincer . apoi crezi ca ar fi fost credibila o afirmatie gen nigga style;ce tu-l crezi pe tibi =)) minte ..nici in imaginatia lui nu e asa :))) ; si esti normal cien ar fi recunoscut ca e asian style….let’s get real . apoi daca asta a fost o incercare de promovare a blogului …esti varza. pai tu ai pretin cu experienta in marketing si iei o asemenea decizie fara sa ma consult ..next time iti propun eu ceva …tot pe „fieldu” asta „multiplicativ”

Lasă un răspuns

