Baia din Grozavesti contraataca


De vreo saptamana, daca nu mai mult, imi fac treburile necurate pe intuneric – nu ma refer la magie oculta, voodoo, decapitari de gaini sau preaslavitul lui Vadim/Iliescu/Gigi. Ci la chestiile alea de se duce omu singur intr-o camera, sta acolo singur, lasa taxa de rigoare si dupa aia iese afara un om schimbat… mai vesel si usurat. Si cum ziceam, fac trebile necurate pe intunric, nu pentru c-as fi eu mai extravagant si-mi place pericolul, ci pentru ca becul de la baie s-a ars; din nou; cred e special programat sa reziste doar o luna si dupa aia poc! Iar in caz ca va intrebati de ce nu pun mana de la picior pana la scaunul pe care ar trebui sa ma urc si nu-l schimb dreacu sa vad si eu pe unde ma … asa, deci in caz ca va intrebati asta, ei bine, pentru a proteja becul de calamitati naturale (apa, foc, praf, aer, mana strangatoare) minunatul bec este ascuns dupa bardai cazermata de sticla groasa cat pumnu, sarma groasa cat sticla… si cam atat. Ca am vazut eu odata, cand tot asa, cam expirase becu si un nene il schimba – da-i cu ranga, da-i cu ciocanu, invoaca putere divina, da cu ciocanu peste ranga care cade peste mana, invoaca din nou puterea divina, plus toti sfintii si artefactele bisericesti, aminteste-ti cateva lectii de anatomie, apoi da-i iar cu ranga si ciocanu. Si dupa aia zice satisfacut „Ei, acu cred pot sa incerc sa-l scot.”

Asa ca il asteptam pe datatorul de lumina sa ne rezolve becul. Intre timp poti savura placerile unei cacatztoare fara lumina. Nici nu trebui sa va spun ca trebuie sa aveti skill destul de ridicat la „simtul gaurii” (mdea… nu ba ganditi la altele prostii, ramaneti pe subiect); ajuta destul de mult sa va fi pretrecut copilaria la tara, cu baie (pfoa! baie =)) ) in fundul curtii, in zona in care doar luna te deranjeaza cu razele ei. Si apoi, mai este satifactia sa iesi din cabina si sa te trezeste cu o umbra misterioasa in nas; noroc ca tocmai ai lasat ceva in urma ca altfel ar fi pacat de pantaloni. Si, lucru foarte placut care mi s-a intamplat aseara, statea eu „pe acolo”, intuneric bezna de nu vedeam in ce mana am hartia (de citit bre) si deodata se aude „uuuuuuuuuuuuuu!” „iiiiiiiiiiiiiiiiigh” si tot felul de gemete si scrimete; fantome dom’le, ce mai. O mica satisfactie am dimineata cand vine femeia de serviciu si incepe sa se crizeze ca „studenti prosti nu stiti sa va…”. Pai schimba becu, prosto! Si e proasta, rau de tot, ca dimineata la 8 se apuca sa vb cu colega ei de la 5 (eu stau la parter); si cum distanta e destul de mare se foloseste de toata forta pulmonara ca sa razbeasca pana ala proasta cealalata; ca doar studentii nu doar la ora aia… Si chiar cu becul schimbat, nu cred ca o sa fie prea bucuroasa, pentru ca foooooooooarte multi studenti nu au citit manualul bunei …

Va astept cu un bec, o ranga, un ciocan si un repertoriu cat mai bogat de sudalmi. Ori noi ori el…
Dan

5 gânduri despre “Baia din Grozavesti contraataca

  1. Sa inteleg ca pe la voi nu s-au revarsat inca dusurile si toaletele si sa inunde primele 2 camere..sa arda sigurante, calculatoare and stuff?
    :p noroc ca stateam in a 3-a 😀

  2. frate si eu am avut problema asta cand am fost la voi,asta cu intunericu ;
    n-am zis nika ca n-am vrut sa ma fac de ras ca nu stiu sa aprind lumina .
    so..it’s all good .

Lasă un răspuns

