Sunt n00b… si?


Ma joc destul de mult pe calculator; si recent m-am bagat si in jocuri online – Guild Wars adica. Si mi-am amintit astfel ca oamenii fanatici, de orice obsesie ar suferi, sunt lame. De ce?

In cea mai mare parte pentru ca deja nu mai este doar un joc pentru ei. Aseara aveam si eu mai mult timp liber si mi-am zis sa frec oleac menta printr-o zona mai high-level. Pun eu mana de la picior, strang un party si incepem; dupa nici 2 minute de cand am intrat acolo incep astia: n00b, n00bz, n00b (n00b in general face referire la jucatori neexperimentati, vai de capul lor etc etc). Frate, da\’ lasi? Daca ti-ai petrecut toata copkilaria ratata jucandu-te in FoW si stii toate cacacelile nu le scoate okii oamenilor nevonovati care nu au mai fost pe acolo. Ca pentru fiecare exista un first time, si nu cred ai rupt stilul din prima. Pentru ca faza asta cu n00b cam incepe sa ma scoata din sarite. Personal mai mereu cand am facut party din propria si personala initiativa am luat pe oricine se oferea, cu restrictii doar cand imi mai trebuiau healeri sau aveam jdemii de warriori si nu se mai putea trai asa. In rest pace si voie buna, veniti care cum vreti si hai sa ne vedem de teraba. Unde mai pui ca ala de se tot ardea cu n00b-uiala aseara era vai de capul lui, nu stia sa se exprima clar si tot asa.

Si ca tot am ajuns la exprimare: ce dracu se intampla cu oamenii care folosesc prea mult internetu si chat-ul mai ales? E chiar asa greu sa te exprimi bormal, fara sa bagi tot de brb, gtg, rofl, jkmshf, jhstr, jfhsy. Desigur, unele dintre ele sunt pretty cool (like wtf :D), la fel si fetele jambate de la yahoo. Da\’ in rest mi se intampla uneori sa nu inteleg ce fucku meu vreau omul de la mine… learn how to fucking speak!!!!!!

In rest, poate ma mai scap zilele astea la o n00b-uiala prin FoW; si poate fac rost si de un party mai de Doamne ajuta. Si poate imi recuperez ce 1000 gold investiti, nu ca aseara…

In rest numai bine,
Dan

Lasă un comentariu