Se intampla in Grozavesti


Treaba din povestea de mai jos se intampla cel putin o data pe luna prin camin. Se pare ca e greu sa ai grija sa nu se rupa niste tevi; si ma indoiesc ca sunt despagubiti saracii oameni; dar, deh, Romania…

baaaaaaaaaaaaaa
am peste 150 GB ocupati cu fisiere recuperate
a?
care sta la 204A ?
eu nu
nici eu
stau fete acolo?
curge apa din tavan
zici ca e muson
a?
naspa
nu raspunde nimeni la usa
mama, iar
ai galeti si ligheane ?
sa nu faci crize
nu
ranga ?
n-are voie sa sparga usa
de ce ?
io ce draq fac acum?
stai la 104 ?
numai administratorul sau instalatorii p[ot face asa ceva
da
imprumuta galetisi ligheane
acum ma duc
cheama politia de proximitate
mai bine opreste apa de jos
de la subsol
pe toata coloana
tre sa o opreasca cineva cu pricepere si inzestrat
sau cu o cheie franceza
baaa
deci ploua tot mai tare
a?
pai, misca, cata ajutor
am gasit doar o galeata
pai nu cunosc pe multi
altii nu raspund la tel
ajutor, nu galeti
bate la usi
adica?
la vecini
vb cu aia de la poarta and stuff
k
cica instalator nu e de noapte
nici portareasa nu stie ce sa faca
dreq

In momentu asta terminasem de downloadat ce ma interesa asa ca n-am mai stat sa astept deznodamantul. Probabil s-a lasat cu braci…

3 gânduri despre “Se intampla in Grozavesti

  1. caudiu, deep man deep 🙂

    oricum eu zic ca omul era lejer daca la el ploua si totusi tinea compu’ in priza si mai mult chatuia pe dc++ 🙂

Lasă un răspuns

