manifest.mf


Blogger-ii varza, ii mananc cu gastele lor; gusterilor! nu pot sa gust glumele lor; pui bot la dumele lor, da-i in sloboz, in spumele lor; vorbesc in numele meu, nu stiu numele lor…

Asta asa… sa nu ziceti ca Samuraiu’ nu baga cultura in voi. Asa ca let’s go on with this hate blog, probabil ultimu pentru o perioada destul de lunga de timp; pentru ca pur si simplu nu mai esti nimeni demn de un beef calumea: toti scriu aceleasi chestii lame, scoase din fundul civilizatiei primitive, cand barbatii erau barbati si femeile tot barbati. Asa ca dragule domn Alex, ieri a fost ultima zi cand m-am delectat cu blog-urile tale: si am dat peste unu gretos, asa ca m-am calmat si am hotarat sa-mi potolesc curiozitatea si sa nu mai bantui pe acolo. So this is the last free comercial, de-acu umple-mi contul elvetian daca mai vrei o voba despre tine.

Si acu ca l-am jet-uit pe asta: unde e bloagele bune bre? Mi-e chiar imi place sa citesc un blog o treaba, insa in ultimele luni n-am mai dat peste nimic interesant; numai siropuri adolescentine, balarii fara umor, pupatu apoi in cur de un nene care zice ca prostiile adolescentine e prostii.

Cam atat, ca nu stiu ce sa mai zic… prea sunt lasat rece… Oricum, from now on it’s good blogging from me.

Dan

7 gânduri despre “manifest.mf

  1. frate..lame..lame zic..si stii ce, lame e . ai ajuns rau samurae. pai cam faci tu ma „castinguri” de „voate” [ inca nu folosesc engleza- am promis] referitor la bloagele tale.ba vezi ca cazi care este in patima altora…
    si nu de alta , si daca iese ca blogu tau sucks ..da nu asa..real bad..ce faci nu mai scriiiiii??
    eu votai ala cu refuzu ..dar sa stii ca ma tenta prima parte de la var 4…dar am auzit ca ai tai e oameni de treaba si eu n-am nika cu ei…
    P.S. „lame” nu se pune…dar nu vroiam sa traduc lame..ca suna bine si apoi cu asta te lovesc mereu… deci nu se pune…n-am folosit engleza

  2. man… it’s like I always say: mori ba :))
    si pollu e asa, sa ma incurajati, ca ma asteptam sa voteze mai toti 4 si 5; dar se pare ca am scapat

Lasă un răspuns

