De sezon 1


Sa nu zice lumea ca Dan o arde numai ca samuraiu\’ si da in cap la oameni, se da de ei si-i sodomizeaza, le face reclama ascunsa dand-ule chestii fara numar si alte asemeni chestii. Deci o pauza la ars ca exorcistu-n izmene si s-o dam mai la corazon… mainstream… comercial…

Nu-s de felul meu sofer si nu conduc bardai masinuta asa ca n-am reflexe de felina, nici instinct natural de a-l injura pe nenea care se opreste in fata mea… insa de cand a dat caldura asta comit numai accidente prin Carrefour. Sa ma explic: tocmai am cumparat juma de magazin si ma indrept ci ditamai sacosoaicele spre iesire; din fata vine un nene zelos, cu un carucior, hotarat si el sa cumpere jumatatea care a mai ramas; undeva prin dreapta mea e o domnisoara imbracata sesonier: sutien si bikini (eventual si o fustita… de 2-3 cm); si nu, nu-s la mare, sunt in inima Bucurestiului. Si cred ca deja ati vizualizat cum m-am ciocnit cu nenea… Numai ca, surpriza, nici o injuratura, nimic; ba, mai mult, ne facem complice cu ochiu si-zi zice \”buna bucata\”. Eu parca ce as putea sa zic decat \”buna…\” Si ne continuam amandoi traseul, cu ochii tot la fetita respectiva… si iar buf, si el si eu, cu altcineva de data asta: el tot cu un nene cu carut, asa ca isi fac amandoi cu ochiul, eu cu o babuta care incepe sa ma spurce (tineri nesimtiti etc etc); mi-e lene sa scot sticla de Pepsi si s-o trosnesc asa ca o las sa scape… I\’ll get het next time. Cat ma injura baba (ca eu m-am oprit si am fac ca ma uit la ea, da\’ de fapt ochii e in alta parte) se mai aud niste bufnituri prin spate; poate ar trebui sa puna astia de la Carrefour niste semne: interzis persoanelor ale caror haine nu totalizeaza macar 1 mm cub.

Insa eu am mai mult atitudine de turist in de-alde astea: daca e in fata mea ma uit, daca nu asta e. Daca eu ma duc intr-o parte si ea in alta savurez momentu cat pot. Insa mai dai si de astia care isi asculta instinctul vanatoresc: erau ieri doua petarde (definitia intr-un numar viitor) de-o punea de-o promenada prin centrul comercial, si doi bronzati retarzi pac! dupa ele; limba pana la genunchi, de mai cadeau din cand in cand ca se impiedicau de ea. Si unde intrau ele intrau si ei – magazin de vibratoare? they were there… deh… fiecare cu jucaria lui…

Vara calcuroasa manca-ti-as,
Dan

5 gânduri despre “De sezon 1

  1. muahahaha 🙂 ce ti-e frate cu circulatia asta :))
    de ce nu zice ma new blog la 360 in dreptul tau ? 🙂
    aaa pt. ca probabil ai postat taman cand am intrat eu 🙂

  2. Ce e drept, ce e frumos, merita privit, dara asa cum zici.. cat ti-e dat. Sunt de-a dreptu jenanti aia de nu stiu cum sa se bage in seama cu toate tipele.

  3. [ blog comercial – comment comercial]
    promit sa scriu un blog despre aia cu limbile scoase….ma rog tipu ala; apoi vara e inca tanara[ ca mi s-a spus ca vb prea mult in engleza];
    inafara sub sau ma rog oleaca pe langa : sofatul e o arta abstracta pe care putin o inteleg. si aia renunta la ea;

Lasă un răspuns

