Generation X


Circula pe messengeruri, bloguri si alte chestii de transmis prostii in masa o chestie pupincurista care ne povesteste cat de frumoasa este generatia 80-90, ca cate am tri si vazut noi si vai ce mumos este, si ca sracii copkii ai lumii viitoare sunt privati de toate bunatatile de care noi am avut parte; cam asta am putut eu sa-mi dau seama ca  zice acolo aruncand un ochi printre randuri, ca de obicei nu citesc chestii de astea fara poze. Voiam sa ma fac ac nu exista chestia asta, insa si azi am mai fost invadat de un mail si n-am mai putut rabda.

So then – wtf is this? Am ajuns cumva mosnegi garboviti care isi amintesc de vremurile bune? Let me do some math – daca v-ati nascut prin 80 – 90, inseamna ca acu aveti cam… computing… max 30 de ani. Woaw… cate experienta de viata. Asa ca va inteleg de ce va comportati ca bosorogii aia din autobuze care zic ca tinerii e nesimtiti. Asa ca scrierea aia e fix aiurea, cu accente comuniste si miss-clasari scoase fix din minunatea carte a curului zisa si Cartea Clasificarilor in Graba. Adica wtf? Sa-ti proclami superioritatea fata de unul nascut cu 10 ani later si sa bocesti cat de mult s-au schimabt lucrurile in rau.

This fucking sucks,
Dan

4 gânduri despre “Generation X

  1. sucks pentru ce e o invazie. sunt unele lucruri adevarate acolo. problema e ca in 2 saptamani s-a umplut netul cu ea. eu unul vad inspre rau, transformarea, inspre crearea unei dependente de toate prostiile, cand defapt putem trai si fara ele. nu suntem cei mai fericiti daca ne-am nascut in acea perioada, dar a fost ceva interesant, totusi. nu suntem superiori celor ce s-au nascut mai tarziu, dar ei sunt considerati prea neajutorati. si chiar si noi am fost considerati asa (intrebat-iva parintii despre conditiile lor si veti vedea ca noi fata de ei suntem cam cum ii vedem pe astia mici de acum fata de noi). eu cred ca fragmentul respectiv trebuia sa atraga atenti asupra unor lucruri, nu sa ne umfle in pene si cred ca aici e gresala.

  2. e so not true 🙂
    in primul rand in aia zicea de cei care se jucau in anii 80 si la aia am de obiectat ca eu cand eram mic (adica prin 90 si ceva) ma jucam toate joacele descrise de ei
    problema intervine ca acum copiii viseaza numai couter strike (nu pac-pac) numai thief si hitman (in loc de fatea-scunselea si de 1,2,3 la perete stai) si exemplele pot continua garla
    pot sa asigur pe ala care a scris acel document ca si acum copiii mananca bomboane de pe jos
    eu n-am stat sa citesc tot documentul ala pentru ca well … e gresit
    evident ca lucrurile evolueaza si nu poti stopa suprematia calculatoarelor, dar ca parinte trebuie sa ai grija de copilul tau si nu sa-l pui in fata la calculator ca asa tace si te lasa in pace
    trimite-l pe maidan sa dea in minge sa vina cu o julitura sa vina plin de praf si obosit si pun pariu ca nu mai vrea la computer 🙂

  3. nu mi se par atat de mult copiii vinovati, cat cei ce ii cresc si politica impusa de anumite institutii care, zicand ca protejeaza copiii ii face defapt niste slabi, dependenti de ei. Eu sunt nascut in ’84. Am prins putin si inainte de 90, m-am bucurat si de perioada de dupa. Pot sa spun doar ca, in timp ce eu la o anumita varsta ma jucam in nisip, construiam din ce apucam (tatal meu lucreaza in tamplarie, asa ca am avut ce sa folosesc), imi faceam sabii de lemn si cine mai stie ce arme, nepotii mei (copiii verisorilor mei..) sunt curiosi de ce jocuri pe calculator au mai aparut. Daca ii las in strada, sunt morti pt ca nu socializeaza, nu stiu cum sa isi faca ziua interesanta. Nu toti, mai sunt cei care nu au prea dat de calculator si nu au probleme ca nu pot juca cine stie ce joc ca nu e suficient de bun calculatour. Se plimba cu bisicleta, stau cu ceilalti copii afara. Dar societatea incepe sa devina ultra-protectiva (nu stiu daca am scris bine cuvantul.. prea mult calculator in loc de carti :P) incat saracii copii nu mai pot face nimic fara 10 centuri de siguranta pe ei si 3 paznici. Va dau doar un exemplu: imi placea sa stau cu fundul pe usa masinii cand mergeam pe drum de tara, sau in remorci.. sa ma dau cu tot felul de lucruri. Incercati sa faceti asa ceva intr-o tara dezvoltata si veti vedea cum parintii nu vor mai avea voie sa ii screasca copiii. Pe acolo copiii cred ca nu vor mai avea anticorpi, si de ajung samanance vreodata ceva ce nu a fost tratt cu 100 de solutii, imediat dau in 30 de boli. Pai imi spunea o verisoara ca prin statele unite nush ce aliment nu au voie sa dea la copii.. nu stiu daca nu mierea, nu sunt sigur. E mult mai sanatos sa manance nu stiu cate batoane pt ei pline de chimicale. Si pe langa ce mai impun anumite institutii, mai apre si problema ca parintii nu au timp de copii si ii trimit la calculator (ce zicea si bond j). E scrisa prost tampenia aia.. dar are un sambure de adevar.

  4. 1. de acord cu samuraiu…prea devreme sa vorbesti despre cea fost…mai trebe lasat timpu sa treaca
    2. eu nu stiu ce scria in doc ala – asa ca nu comentez….continutu.
    3. jur ca daca imi mai da cineva mass-uri cu cacaturi de-astea … trimit virusi inapoi …opriti mass-u ; e enervant

Lasă un răspuns

