Stimultan #2


Primul Stimultan nu l-am prins. Stiu ca am vazut posterul si ca zicea acolo ca distractie in vreo 7 baruri deodata, insa nu am vazut nici o formatie interesanta pe acolo (cica ar fi fost Zale, da\’ sincer nu am vazut-o). Plus ca trebuia sa caut barurile alea, si Samuraiu\’ are o oaresce oroare de mers prin baruri noi, asa ca am lasat-o moarta. WTF, concerte e multe.

Apoi, bajbaind pe o pagina de asta de hip-hoape (nu mi se-ntampla des, da\’ cateodata ma mai scap si eu) vad o faza cau alegeti formatiile pentru Stimultan 2. This sounds good… asa ca ma duc acolo si da-i si alege: cate 5 formatii pentru rock, electro si hip-hop. Normal ca mai intai m-am aruncat asupra sectiei de hip-hop si da-i si voteaza; si normal ca primele alese au fost CTC, Zale si Equinox; ba chiar de mai multe ori, sa fiu sigur ca ei ies… mai ales Equinox. Si-apoi am mai aruncat niste voturi pe la rock si electro… sa fie… ca oricum nu ma pasioneaza…

Si zilele treceau, la fel si luna mai, pentru care era anuntata treaba, si nici o veste noua… asa ca nu-mi ramanea nimic de facut decat sa votez acolo pe cele trei formatii. La un moment dat ajunsesem sa ma ingrijorez: daca o sa fie si CTC si Equinox, dar in baruri diferite… unde ma duc?

In fine – se updateaza site-ul, se stabileste locul, data, ora, se afla ca Equinox nu a prins lotul, bag munca de convingere la Tibi si Claudiu si Ion si Daria si ma aleg doar cu primul (si ala cu mici batai de inima) si mergem la locul cu pricina.

Nu stiu altii cum sunt, dar mie parcarea de la Unirea mi s-a parut locul perfect de tinut un concert underground: halul ala neterminat in care era, corelat cu un videoclip mai vechi de-al lui Methadon 2000, sau oleaca de AG – Hidden Crate, si care si mai cate, il faceau locul ideal. Cand am ajuns acolo. scena era udneva in spate si Turntable Science baga opening show. Am icneract sa ne bagam mai in fata, insa primele 10 randuri erau compacte si inaccesibile… ei, e bine si aici… plus ca mai avansai cate o patratica in momentul cand cineva se retragea. Se auzea destul de bine, insa erau chestii deja inregistrate; vocile de pe vinil erau distorsionate, insa simteai bass-ul in cutia toracica si mureai de cald… insa nu conta… urma Zale. Plus ca in partea dreapta se vedeau CTC-istii, mai mai ca imi venea sa ma duc la ei si sa ma intind la o vorba… si probabil ca trebuia, ca dupa nu i-am mai prins; si, lucru bun, CedricY2k era acolo…

Urmatoarele 2 ore au fost ca la mama lor – s-a auzit ca dracu dar a fost atmosfera. Raku baga fresstyle-uri si glume, Yolo se auzea mai slabut dar totusi bine, au fost chemati pe scena Cedric si VD. Si mai ales ca nu se respectau intotdeauna negativele si se mai si dadea intr-un oarecare remix… iar vocea lui Raku se auzea perfect, cu toata microfonia de cacat care era. Apoi intra CTC in scena si rupe stilul ca intotdeauna. Plus ca vine Cedric si baga 2 melodii de pe viitorul album Equinox, care tre sa iasa acusi, impreuna cu al doilea album CTC… si tre sa iasa si album Zale. \”Bazat, frate!\” Si cum CTC fara dificultati tehnice nu exista, cand baga Deliric1 sa mai dea o data ca iar a gresit versu\’ \”POC!\” si cade tot sunetu\’… insa isi revine in 2 minute si se reia show-ul… L Doc a fost mai moale la freestyle-uri, se cam incurca, insa tot a scos vreo doua (\”acu stii de ce au pus extensia doc la word\”). Si bineinteles ca cativa rockeri retarzi au uitat ca rock-ul e deasupra si s-au apucat de pogo pe \”Vorbe din context\”; si bineinteles pumni; si un nene care se uita la mine ca de ce dau il el dupa ce ma calcase de vreo 4-5 ori de aveam adidasi negri… asta e.

Si cum toate lucrurile bune au un sfarsit, s-a terminat si CTC si era randul lui Cheloo. Publicul s-a schimbat, si-n locul tinerilor debusoloati de liceu au aparut insi cu tricouri starter, fesuri si tot felul de prostii mainstream. Sincer, dupa ce ascultasem doua ore CTC si Zale, Cheloo cam suna a opening act… parerea mea. Plus ca era sa dea cateva capete de tavan… nush cum dracu a ratat… si bineinteles ca a venit si el cu vesti: albume Ombladon, Spike, FDD \”Frate, am de piratat vara asta\” a zis Tibi.

Pe la vreo 10 fara ceva (venisem acolo la 6 jumate) am plecat acasa surzi si rupti de spate si picioare. A fost prea tare… abia astept viitoarele concerte…

Dan

PS: vedeti ca la sectiunea poze ale lu\’ nenea 360 sunt vreo 20 cu ce a fost pe acolo… sunt intunecate si cu maini… dar asta e

Lasă un răspuns

