Mici comentarii


Is in super-pana inspirationala asa o sa dau una scurta si fara substrat, doar ca comentariu la cateva shit-uri care nu place la mine:

1. E o anumita persoana super-misogina care baga bloage si pe care le-am mai citit si eu recent si am mai facut si prostia de a comenta. Nu am nimic cu nenea respectiv… problema e alta: baitasu zice ca 95% din femei e curve si proste si idioata; acu, cand zice curve nu s-o fi referind neaparat la de alea de stau sub aripa de pestan si vad pasarica la colt… da’, oricum, de bine nu era. Si sa vezi supriza – la nlog-ul respectiv comenteaza numai pizde (am scapat-o si pe asta, da’ mana mea) care, bineinteles, se cred din alea 5% si ii zic la baietas ca le zice bine si ca e cel mai tare. Bre – uite cum sta treaba: daca te crezi alea 5% si esti de acord cu parerea baietasului atunci sotto esti in disjuncta multimii respective. Nu mai stau eu acu sa explic logica elementara and shit, da’ daca stii sa lege doua surcele ajungi la o concluzie.

2. wtf is wrong with the homos? In pana mea, daca au chef sa se babardeasca in fundulet cat vor, sa se casatoreasca… eventual sa adopte copii… nu cred ca as avea prea mare lucru impotriva… majoritatea homos-ilor pe care ii vezi prin filmele americane par baietasi. Dar in Romania, care numai tara libertina si deschisa e, ma indoiesc ca gasesti gay normali. Si oricum, problema e alta – parada homosexualilor in Romania? Cand a fost vreodata parada normalilor? Asta e un cacat de ala cu „noi suntem homosexuali, deci diferiti de majoritatea, si suntem persecutatim, deci daca nu ne lasati sa facem parada ne persecutati” Mana mea! muriti ba!

3. Si ar fi multe de zis despre campania anti-piraterie… da-s curios sa vad maine daca se mai vad jocuri la universitate.

Stiu ca a fost lame (da Claudiu, poti sa o zici cu mana impacata) da’ mai tre sa zica si eu cate ceva 😀

Dan

5 gânduri despre “Mici comentarii

  1. uhmm 1 – care 5% frate, PREA MULT 🙂
    2 – n-am nimic cu baietii care se freaca cu baietii, dar sa nu se frece de mine
    3 – razie 🙂
    power to the people 🙂
    RSPKT BUYAKSA si d-astea 🙂

  2. Iti dai seama ca asta e doar inceputul. Homosexualii au dat startul unui „fiasco”, si dupa ei, inevitabil vor urma pedofilii, she-males you name it.

Lasă un răspuns

