Codu\’ lui DaVinci


Aseara am fost la Multiplex si am vazut si eu filmul ce da titlul acestui miriic blog. Iar pentru aia de nu stie (desi eu se cam indoieste ca ar exista), filmul e facut dupa cartea unui nene Dan Brown, si s-a vandut in draci worldwide; chiar si in Romania – ziceam mai demult de 11 minute – ei bine cam asa e acu cu DaVinci asta. Personal nu am citit cartea, si chiar da ca as fi citit-o, nu sunt critic literar sa ma apuc acu s-o descifrez (duh!). Totusi, am o singura intrebare:

CE DRACU FUMA BAOETASU ASTA, DAN BROWN, CAND A SCRIS CARTEA?

Adica mi-l imaginez cu un joint mare in mana, inca neaprins, cum se apuca de scris; si scrie, scrie, scrie… si deodata pana de inspiratie. \”Let\’s light that shit up, man\” Se aprinde, baiatu inca mai e pe zona, scrie acolo in continuare de fratii, conspiratii, artefacte, secrete. Trei fumuri mai taziu: \”An Jesus had a wife… man this shit is hot\” puuuuuuuuuuffffffffff \”And they had a baby girl…\” and so on.

Anyway, sper ca data viitoare sa nimeresc un film mai bun. De asta nici chef sa comentez nu mai am.

PACE!

11 gânduri despre “Codu\’ lui DaVinci

  1. mama a citit cartea si i-a placut
    eu am vzt. un documentar si a fost ok 🙂
    astept sa vad si eu filmul asta, mai mult pt. Tom Hanks 🙂

  2. True True dude. Exact cand am auzit despre aceasta carte, si despre acest autor pe care il pun in aceeasi categorie cu nataraul de Coelho, am avut dubii. Cand m-am documentat exact despre continutul cartii si exact ce doreste sa spuna omuletul, am ramas pe ganduri, is this fucked up or what? Si cand deja toti oamenii vorbesc despre el pe dc++ – a se intelege ca acei oameni erau niste specimene inteligente desigur,si frenezia involving this movie,well e ceva putred. Chiar nu ma intereseaza deloc genul asta de filme.

  3. okay… dan brown sucks… da’ nu-l baga in aceeasi categorie cu Coelho… Coelho chiar scrie carti misto, chiar daca putin comerciale, dar care macar puncteaza pe o anumita stare de spirit

  4. hai sa va explic eu despre ce e vorba in cartea politista a lu’ dan maro (frate cu dan negru – si nu ala de respira greu) si var cu boby brown sotul lu’ whitney houston…e o carte politista interesanta cu tot felul de aiureli citite prin biblioteci de catre maro si scrise de alti diversi, de diverse culori…parerea mea…da’ sa stii ca cartea politista e chiar misto …a la conan doyle :)))))))))))(cacofonia e intentionata ca sa nu mi se atrage atentia ca io nu stie care este sa scrie)

Lasă un răspuns

