Swearing…


Intrebare, poate comentati si voi pe tema asta…
Mdea… un mic edit pentru ca lumea nu a vazut ca acolo scrie COMENTATI!

4 gânduri despre “Swearing…

  1. nu pot sa aleg nici una din variantele mentzionate asha ca o sa compun io alta varianta de raspuns(ca la ASE:P)…Limbajul obscen zgarie la ureche….imi da un sentiment de dezgust fatza de cei care-l folosesc…iar atunci cand cineva il foloseshte prea des(la fiecare 2 fraze)ma face sa imi schimb parerea despre el/ea.Probabil spun asta pt ca pt mine nu e un stereotip ca de ex „fuck”..cuvant care atunci cand il aud nu ma face deloc sa ma gandesc la sensul lui propriu…insa limbajul obscen la care te referi tu(adik romanesc) e diferit pt mine..ma face sa ma gandesc la sensul de baza al cuvintelor shi imi provoaca greatza. Despre cei care il folosesc cred ca ar trebui sa se gandeasca bine la mediul/oamenii in prezentza carora vorbesc asha shi sa se intrebe daca asta le-ar afecta imaginea in fatza acestora…..Oricum nu prea intzeleg io cum itzi descarci nervii vorbind obscen..adik ai putea sa te iei de matura…de papuci..nu neaparat…in fine

  2. io am votat cu bag …
    si bag … ca nu stu de ce nu imi arata la 360 ca ai tot bloguit, am pierdut fo 3-4 intrari 🙂 trebe sa ma apuc de citit
    era o perioada in care injuram cam mult, acum m-am mai potolit, injur numai cand e cazu’. cand e cazu ? nu stu’ atunci cand se simte la limba 🙂

  3. :)) si eu citesc din urma..sorry n-am prea avut timp de bloage…
    eu am votat un un rau necesar..de ce? cred ca e necesar, mai mult necesar decat rau….nu de alta dar pe unii nu te poti descarca cu fraze cu talc ca nu se prind …si daca vrei sa-i trimiti la origine..trebuie s-o faci manual[cu ce a votat tibi] ca pe ocolite ii pierzi…
    si eu injuram mai mult cand eram mic asta pentru ca atunci descoperisem „bardai” variatia cred..in tip omu’ se specializeaza..desi eu mereu caut noi metode de a zice bag **********

  4. uhu, swearing is sweet, i gotta admit. adica „nostim ca cacatu”… dar trebuie sa fiu un pic mai conformist bastard acum si sa zic ca pe de alta parte sunt si de parere ca injuraturile folosite prea des si fara un context care sa le necesite nu sunt tocmai binevenite… adica, plm, nu poti sa spui plm dupa fiecare cuvant dintr-o propozitie doar pentru ca, stiu-eu, plm, incerci sa fii cool sau nush-ce… tind sa apreciez mult mai mult un om care stie sa fie cool si „de gasca” printr-un limbaj „curat”. in schimb, dar, insa, pe de alta parte nu suport nici oamenii care la 20 de ani li se incalceste limba in gura cand incearca sa pronunte vre-un cuvant „interzis”, sau care inca mai folosesc notiuni de genu „treaba mare”,”treaba mica”,”putza”, etc… you got my point.
    deci o sa repet si eu ce s-a mai zis in comentariile anterioare… injuratul vine din necesitate… trebuie sa te descarci cumva… spre exemplu, de fiecare data cand vezi orarul ala idiot al examenelor in sesiune in care mai multe examene se suprapun si stii ca-i musai sa te duci la toate, nu poti sa zici „ah, dracu sa-i ia!”… whaaaat??? fuck no! bagi acolo cele mai jegoase cuvinte care iti vin in minte, pe cel mai „de la tara” accent pe care poti vorbi… sau cand schimbi coolerul la jegul tau de procesor si prostia aia de clapitza, sau mama ei ce-o mai fi, nu vrea sa se prinda acolo si apesi cat te tin degetele si tot nu vrea sa intre, si dupa 5 minute esti ud tot si cacatul ala tot nu a intrat… doar n-ai sa zici „mai sa fie, da greu mai intra!!”… shit no! iti bagi si scoti toate perifericile in/din rudele placii de baza pana cand iti incetineste pulsul la normal… exemplele pot continua. cu totii stim ca cuvintele noastre obscene sunt cuvinte tari, pline de caracter si ca in multe situatii sunt indisensabile… nu ar trebui niciodata sa eviti sa le folosesti daca circumstantele o cer…… ok, nu mai am timp sa mai scriu… tu bi cantiniud…or not, dunno.

Lasă un răspuns

