No More Drama


Nu stiu de ce, dar am impresia ca toata lumea crede ca-s prea smiorcait si ma plang excesiv de toate prostiile care mi se intampla. Asa ca, pe langa fazele cu „nu va convine nu cititi si…” sau „poate aveti dreptate”, hai s-o dam in reale si veselie. Sa fim totusi clari: asta nu inseamna ca devenim hater free… doar autocritica free… asa ca:

Din nefericire pentru ei, exista niste oameni care spread joy si veselie pe messenger; asta dupa ce acum cateva luni era faza cu mass-message-ul cu ajutati un copil sa se imbete ranga si sa-si bata parintii. Ba, mai mult, in timp ce scriu astea imi vine un mail siropos. Desi, nu sunt chair asa vinovati: ca ard si ei mass-ul si is si eu prin lista, si primesc mesajul cu viata e roz si numai buna. Asa ca, cum eu nu ma supar, nici ei sa n use supere cand le zic ca-s gay si ca genereaza CO2 degeaba. Plus ca, atentie, daca is vreodata pe varful unei cladiri si vreau sa sar (any bets on that?) sa nu veniti sa-mi ziceti ca viata e minunata si nu trebuie irosita, ca chiar ma razgandesc si plec intr-o killing spree; si guess who’s first?!

Si cum nu mi-am bagat nimic in industria jocurilor, sa zicem ceva de bine de EA: daca ati jucat jocurile lor, si ati avut proasta inspiratie sa va uitati la loading screen-uri and shit, nu se poate sa nu va sara in ochi, chiar orbeasca, faza ca astia baga la greu doua litere: TM. Totul in jocurile astora e trademarkuit… orice nume orice rahat TM. Si in unele cazuri chiar arata penal… probabil asa i-or fi obligand astia cu licentele lor; ca EA nu se risca la jocuri originale, numai continauri si licente… macar de le-ar face de nota 10, dar majoritate sunt mediocre. Nici nu stiu cum a reusit Americam McGee sa-i prosteasca cu Alice. Ma rog…

Cica ar trebui sa ma rup la cantina, pana nu se face coada. Asa ca toodles for now 😀
Dan

Lasă un răspuns

