Sooooooooomn


Clipesc si pleoapele abia reusesc sa se desprinda una de cealalta; ma las putin pe spate si nu-mi vine sa mai ridic, imi vine sa ma trantesc cu capul de birou, sa-mi bag picioarele si sa ma culc, sa-mi primesc somnul binemeritat. Da, mor de somn si abia astept sa ma trantesc in pat… si, best of all, e abia luni… somn quantity can only go up. Si, totusi, asa adormit, mai trantesc un blog. Ca n-am cum sa ma culc si oricum sunt intr-o pauza de respiro.

Dar stati linistiti: n-o sa va mai deprim si azi cu problemele mele; am inteles ca v-ati saturat (doar si eu ma saturasem de mult) si preferati sa auziti despre cat de buna este viata mea. Asa ca, in acest ton, lasati-ma sa va spun ca sunt un tip norocos; destul (daca nu chiar foarte) norocos. Problema (ca mereu trebuie sa fie una) e ca sunt cel mai ghinionist dintre tipii foarte norocosi. Si aici inteleg ce voia profa mea de romana ca e bien sa fii la mijloc: pt ca e mai bine sa fii cel mai norocos dintre ghinionisti decat cel mai ghinionist dintre norocosi. Si pot argumenta… dar nu acum, pt ca acum mi-e somn…

Si inca o chestie: am vazut un episod cu Simpsons azi, si apare si Flanders. Pentru cei care nu stie, Flanders e tipul friendly si good si faithfull caruia toate ii merg bine. Singura sa problema este ca nu-si da seama ca cei din jurul sau (alde Homer in speta) nu o duc asa de bine, si ca trebuie sa ai grija cum te comporti cu ei. Din nou, mai multe detalii dupa somn.

A… si anumite persoane carora nu le place atitudinea mea si pe care nu-i baga nimeni in seama (desi eu fac aceasta greseala) ar trebui s-o dea mai moale in gay-uiala. Nu de alta, dar they might just get what they deserve (stiu ca ai nevoie de traducere, dar mi-e somn)

Somn usor,
Dan

PS: luv Tibi ca nu ne-am mai vazut de o mie de ani si nu se mai poate asa

2 gânduri despre “Sooooooooomn

  1. frate exact asa eram si eu azi de dimineata. hai ca ma scol vin la laborator vad baietii socializez. asta se intampla hat de dimineata undeva la 7 jumate. am tot tras asa de mine pana la 12 🙂 cand m-am urnit la curs unde daca eram 30 eram multi.
    asta cu somnul o experimentam si eu 🙂 si de fapt o experimentez destul de des avand in vedere orarul meu de noapte.
    poate va fac o vizita asa cat sa-mi iau si plasa aia verde, nu de alta dar face anu’ la voi 🙂
    peace out

  2. 1. Parafraza la Ned Flanders : „i don’t need a computer… all those strangers google-ing eachother… :-s”
    2. Mi-e dor de profa de romana …

Lasă un răspuns

