Sunt satul…


Sunt satul sa ma terzesc in fiecare dimienata dis-de-dimineata, fara nici un chef si cu nimic promitator in program.
Sunt satul sa mi se intample numai rahaturi si nimic extraordinar si scotator din gaura.
Sunt satul sa am ghinion si altii sa aiba noroc cu caru’; sunt satul ca cei cacati cu noroc sa ma futa la melodie cat de bazati sunt ei.
Sunt satul de oameni care-s auto-construiesc statui si-i mai prostesc si pe altii sa futa cate o caramida.
Sunt satul de sistemul de invatamant din Romania pe care toti il lauda dar care de fapt este o mare balarie.
Sunt satul de Irina Popa; sunt satul sa nu dau nume de obicei cand imi bag pula in mortii ma-sii cuiva.
Sunt satul sa vorbesc urat si sa injur.
Sunt satul de cei care se ataca atunci cand injur si vorbesc urat.
Sunt satul de rasism si de discriminare sexuala; sunt satul de pizdele proaste care intaresc ideea de „femeile e proaste”.
Sunt satul de cei care  au o problema cu moldovenii; sunt satul de moldovenii care isi deghizeaza fix deampulea accentul cand chiar nu e cazul.
Sunt satul sa ma tot gandesc ca mi-am futut fix deampulea viata la liceu, ca puteam sa fac mult mai multe…
Sunt satul sa mi se reproseze tot felul de prostii.
Sunt satul sa fiu satul; sunt satul sa ma tot plang.
Sunt satul de blogu asta si de faptul ca niciodata nu imi iese un post calumea.
Sunt satul sa mi se spuna ca mai toata lumea scrie in stilul meu sau ca eu scriu in stilul altora; sutn satul sa nu pot scrie mai mult decat vreo 2-3 randuri si sa ma plictisesc imediat; saunt satul sa nu am nici o carte publicata.
Sunt satul de cei care cred ca scriu blog-uri ca sa-mi fut timpul.(„dar pe cine futeti voi ba? o fut pe ma-ta”)
Sunt satul sa-mi cer scuze, sunt satul sa-mi pese, sunt satul ca pe altii sa-i doara in pula de mine.
Sunt satul de politicienii din Romania; sutn satul sa n-am bani sa-mi aiu tot ce vreau; sunt satul sa vreau prea multe.
Sunt satul sa am o mie de vise si sa nu implinesc nici unul.
Sunt satul de minciuni.
Sunt satul de oameni lipsiti de diplomatie.
Sunt satul cultii autoproclamati, de rockeru, de houseri; de cei care au ceva cu manelele cand si ei asculta tot un cacat de muzica.
Sunt satul ca trupele de hip-hop bune sa scoata un album la o mine de ani.
Sunt satul sa mi se tot restarteze calculatorul.
Sunt satul…

Voi?

3 gânduri despre “Sunt satul…

  1. touching…chit c-o sa ma injuri, sfatul meu este sa te bucuri de chestiile bune..si sa incerci sa le dai in ma-sa pe alea nashpa…totzi cred ca suntem satui…dar trebuie sa invatzam sa ne bucuram de soare:)…acum esti satul si de mine:)…vezi, din cauza primaverii te simtzi asha:))

Lasă un răspuns

