Hater\’s Back


So, then, am dat-o in seriozitati si glume si se pare ca am uitat titlul blog-uilui. Asa ca lasati-ma sa va reamintesc.

Mi se pare fix deampulea(ortografiati) inegalitatea asta dintre oameni… si nu ma refer neaparat la faptul ca unii se nasc mai frumosi, altii mai destepti si altii rupti in cur de neadevarat, ci la factorul noroc. Stiti cum e: altii au calcat in cacat si le ploua in gura de ani de zile, in timp ce noi, restul amaratilor, trebuie sa ne chinuim, sa murit de gat cu tot felul de prostii pentru a primi o particica din ploaia mai sus mentionata. As vrea si eu o data sa stau cu treaba in sus si sa-mi mearga totul bine; asta contrar atitudinii de acum: dau tot posibilul si nimeni nu e multumit, ca , deah, la ceilalti, care nu au programat nimic, le merge… cum curu meu sa nu mearga???

Ba mai mult, daca sunteti unul dintre cei norocosi si va credeti cel mai mare programator din lume… stiti ce dedicatie am pentru voi. In rest cacat…. fara numar…

In alta ordine de idei (si aici vine un moment pe care il evit de mult – sa zic cateva vorbe despre religie… de fapt pot sa stau linistit, ca nu zic despre religie, zic despre cei care o prost interpreteza): ce e aia post? Raspunsul universal acceptat este ca e acea mirifica perioada a anului in care nu mananci animale… duceti-va la baba cea mai evlavioasa din biserica voastra si asta va va zice… super convinsa ca e fix asa… iar daca credeti la fel nu-mi pare rau ca-mi mai pierd un cititor. Sincer m-am saturat ca lumea sa ignore postul; si nu doar atat, m-am saturat ca lumea care se arde atat ca crede in Dumnezeu si se duce la biserica sa ignore credinta; pur si simplu m-am saturat de ignoranta… poate e momentul sa mai intineriti si voi, nu?

Ce ma mai deranejaza? Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulte… nu aveti idee. Ma deranejaza chiar ideea mea de a zice \”fuck it\” fiindca e deampulea… nu ar trebui sa ziceam \”fuck it\” ci sa punem mana pe bat si sa dam. Ca de asta e totul de cacat… ca stam si frecam menta in loc sa dam felia acolo unde e cazul… asa ca data viitoare cand mai aud pe cineva mancand cacat il improsc… fuck it!

So then, in an urelated story, atitudinea de hater e back, aveti grija cum calcati pe bec, spargeti capul urmatorului arzator in fumuri pe care il vedeti si learn to behave. Si daca aveti ceva de comentat exista pe undeva un buton pe care scrie comment… ghici pentru ce e…

In rest numai bine,
Dan

7 gânduri despre “Hater\’s Back

Lasă un răspuns

