Cateva nemultumiri


I’ll keep it short for today:
1. de ce dracu bea atata lume apa plata, ca vad hoarde iesind din carr cu bardai bidoanele cu apa de la robinet
2. lumea care scrie blog-uri in engleza o cam da in gay-uiala.. asta e… ce sa va fac… but romanian rullzz (adica complet in engleza, nu asa cum o ard eu :D)
3. CTC & FacemRecords Crew rule (asta trebuia sa foe 1, nush ce-a fost in capul meu)
4. lumea s-a cam lasat de blogat… a avut fiecare 1-2 in forta la inceput si dupa aia s-a cam lasat… numai eu ce mai muncesc aici pentru placerea voastra
5. am reusit sa fac rost de rezervare la mama… de-acu sa gasesc si un bancomat altfel ma pun astia sa spal vase
6. de cateva zile more de lene… asa ca ati face bine sa strangeti bani de flori
7. am led verde la calculator, sper ca foarte curand sa bag si o poza si sa ma laud cu ea (in rest calcul tot ca un jeg merge… dar e verde :D)

Unrelated: vorba de la Dusmanul azi – „Femeile-s ca locurile de parcare: alea bune-s ocupate si alea libere-s pentru handicapati.” =))

In rest, numai bine, ca oricum vine week-endul acusica
Dan

8 gânduri despre “Cateva nemultumiri

  1. adik io-s handicapata?:((…:P…la la mama se face rezervare?:D…adik…e chiar asha de full?…cat despre nemultzumiri, am vazut ca incetul cu incetul au devenit chestii misto- 😛

  2. frate te invit eu sa iei o gura prietenoasa de apa de pe tzava de la bloc (fara sa lasi sa curga apa inainte, iei o prospatura, asa) 🙂 sa vezi placeri ascunse ce-ti descoperi
    najpa cand a parcat altu’ pe locu’ tau nu ? las’ ca si daca e logodnicu’ lu’ fi-ta (cum zice reclama) ii bagi un briceag pe paint job (sic!) si te duci sa bei cu el ca-i de familie

    pentru cei care nu au inteles ultimul paragraf il explic in pauza …

Lasă un răspuns

