Dificultati Tehnice


Deliric1 a spus-o la fix dupa vreo 5 minute de la inceperea show-ului: \”Se aude ca pula!\” Si apoi au zis-o toti: \”In caz ca va intrebati de ce se cheama albumul asa – pentru ca niciodata nu am avut un concert la care sa mearga totul bine.\” Asa ca we all had to live with that – mai ales ca in rest show-ul a fost la inaltime: glume la greu, invitati de seama, Deliric care-si uita versurile, freestyle-urile lui L Doc care rupeau stilul, strofa lui VD cu intotdeauna care iar a fost tare, si cate si mai cate. Sunetul (inafara de microfoane, desigur) a fost tare si sa inaltime. Din nou, daca si microfoanele ar fi avut coae (Deliric again), nota 10 ar fi fost prea mica.

Si publicul a fost in mare parte okay: nu tu negri autohtoni care te verifica in momentul in care ridici mainile, ci niste hip-hop-eri linistiti, genul de public pe care speram sa-l vad la un concert CTC. Cu toate acestea erau si niste poame proaste, care s-au crezut la un concert rock si au inceput sa se impinga ca niste idioti. Asa ca let me just say fuck the rock bitches, ca am venit la concert sa ascult muzica, nu sa bag coate in gura (ceea ce am facut, ca, deah, nu-mi place sa fiu imbrancit).

Asa ca, in incheiere si putin deviind de la subiect: coae, daca nu aveti treaba cu hip-hop-ul nu mai purtati haine largi si sepci colorate si duceti-va si va impingeti la concertele voastre amarate, nu-mi stricati mie doua dintre melodiile mele preferate.

Peace, love si la cat mai mult albume de hip-hop underground autohton,
Dan

8 gânduri despre “Dificultati Tehnice

  1. ce importanta avea pt tine un concert la care canta cineva de care n-ai auzit pana acu ? 🙂 😛 e cum s-ar zice pentru cunoscatori (iar Dan e bazaciunea aici 🙂 )
    in alta ordine de idei, baietii cu pogo erau manga si cred ca la origini manelisti 🙂 i-am trimis la origini si vorba lu’ dan am impartit coate ca daca baietii vroiau nah acu nu puteam sa nu le dam
    all in all fu belea la concert, daca microfoanele nu erau niste tarfe ieftine atunci era si mai bazat, si daca nu uitam versu’ ala bazat de la VD parca ala cu regii stiu ca nebunu’ asta le fute reginele si le mai pune sa stea o tura CEVA IN GENU’ oricum 🙂
    de la concert incoa’ ascult numa Scandal si sunt inca in febra concertului
    chiar a fost tare faptul ca au fost multi invitati, desi unii cam piliti daca ma intrebati pe mine (Grasu XXL si cu Yolo)
    in mod cert pot sa afirm ca nu eram asa fan C.T.C. dar dupa concert au avut parte de un boost in ratingul meu ca sa nu mai zic de Cedry2k care pana acum nici nu l-as fi putut recunoaste 🙂
    inca o data un calduros baga-mi-as P#L@-n microfoane but a meritat un Iorga poate chiar mai mult 🙂

  2. muhaha…dar ce mult ai scris…pai eu am incredere in gusturile muzicale ale lui Dan, cum de ce voiam sa vin? si mai „socializam” si eu cu voi:P.Tu, cel cu 8 la PCP:))

  3. nu mi-as pune toti banii pe gusturile mele, caci, dupa cum stiu Tibi si Claudiu, ascult cele mai underground shit-uri 😀 si pana acu nu prea am reusit sa-i prostesc 😀

  4. nu puteai sa socializezi mai nimic pentru ca erau bardai boxele ce socializau cu noi 🙂 pfa don’t remind me 🙂
    si da, Dan baga si niste chestii mai underground ca underground-ul 🙂

Lasă un răspuns

