Ba! Razie!


Azi dimineata, tezit eu fiind din somnu de frumusete (ca deah, unii tre sa dea goldu si fac sex cu produceru si QA la greu), a trebuit sa plec din camin, la munca in cazul de fata (desigur, m-am spalat, m-am imbracat and shit, nu am plecat in pijamaleca nebunu dar sar niste etape). Cand ajung pe la intrare, bradai coloana de politisti, din care unu ma agata si mai intreaba de sanatate si buletin. Asa ca: ce aia a mea e asta? Astia-s normali? Razie in camin la verificat de viza de flotant si la dat amenzi la aia de stau ilegal.

Stiu ca stiti ca traim in Romania si ca treaba e de cacat tare: da\’ cum dracu au ajuns studentii sa fie printre pricipalii infractori? Pe langa faptul ca invatamantul romanesc e de mult trecut de stadiul de cacat, ca subventiile si bursele sunt batai de joc, ca tre sa te dai pentru un loc in camin si multe multe altele, acu tre sa mai suportam si controala ale organului.

Adica ei n-aveau de oprit o spargere, un viol o treaba, chestii de astea? Sau a ajuns Bucurestiul asa de perfect incat nu i se mai fura lui Claudiu servetelele din buzunar si orice babuta este in siguranta la miez de noapte? Ultima data cand m-am uitat eu… nu prea… Insa de ce sa nu-i controlam pe studenti de viza de flotant, sa-i intreb de buletine si alte cacaturi. Ce, ei sa steie (sic!) in Bucuresti fara sa aiba acolo stampila? Pai cum se poate asa ceva? Daca spargeau si ei un cap sau ceva ii mai intelegeam, dar asa…

And on top of that: udne mana mea sunt organizatiile studentesti? N-am mai auzit de un prostest ceva de o mie de ani. Si sunt de acord, e si vina noastra, ca nu suntem political aware si nu ne implicam si shit like that. Si cel mai bun exemplu pentru cat de cacat a ajuns conducerea studenteasca sunt modulele de la ASE: nimeni nu le vrea dar toti stau si le inghit – unde dracu is liderii care sa stranga semnaturi si sa se opuna acestei imense prostii?

Sper ca ati prins unde bat (in capul unor idioti imbuibati care stau si freaca menta si apoi se sparg in figuri), desi nu se intampla absolut nimic; imi bat si eu gura de pomana – sau poate se intampla ceva… nush

Peace, love si celelalte prostii,
Dan

4 gânduri despre “Ba! Razie!

  1. 1 – najpa ca te-a trezit sa te bage la bulau
    2 – lu’ claudiu ar fi bine sa nu-i fure nimic ca e racit
    3 – feel that shit cu ase, da’ e pe pielea lor
    4 – jos sistemul
    5 – cica sunt la laborator la programare web
    6 – holla

  2. frate o sa fac un comment tare naspa…esti varza!! dc iti mai pui intrebarile astea.???…nu stii ca stam in romania..si totul de de cacat..si nimic nu se misca si daca ai pretentii de genu dreptate si adevar si lucruri juste..esti un mare dobitoc ..nu se face asa ceva..trebe sa stai si sa inghiti ..am invatat asta de mult ..si ce-i mai grav e ca daca te revolti si nu-ti convine ceva, esti fie pus la zid ..fie se uita lumea la tine ca la un ciudat..si unii ca la un idiot-le e mila de tine ca nu stii inca cum sta treaba..imi pare rau de tine..cauta sa lupti frate..fuck the sistem….sunt langa tine…si faza cu organele..pai ele ma pot lua oricand de organe!!!…sper ca n-ai avut probleme..oricum sa nu te porti prea calm cu politistii ca asti aai nostii[buc] se cred buricii pamanturilor…si te calca in picioare daca ii lasi ..cretii draq..asta imi aduce aminte de ..tampeniile pe care am trebuit sa le suport din partea politistilor..dar ma rog…ma bucur ca ai revenit cu-n blog in forta..nu-ti bati gura de pomana..macar te aude cineva ..chiar daca putini..dar te aude cineva si te mai si sustine..chiar daca nu prea cred ca sustinerea mea nu te prea incalzeste..dar asta e…rspkt

  3. frate:D…te-ntzeleg:)..dar pe Claudiu nu:)) pune ma mana si scrie un blog al tau, nu mai scrie ditamai comentariile la blogurile altora:P..btw, care era faza cu sexu’?:))

  4. Claudiu – imi place ca ai inceput zicandu-mi ca-s varza si ai terminat recunoscand ca bine fac ca lupt… atat cat pot si eu; asa ca sustinerea ta ma incalzeste
    Alina(unrelated) – faza cu sexu: cand te aporpii dedeadlineproduceru si testarea te fut la cap si melodii – deci sex 😛
    Tibi – da 😀 deci in seara asta ?:D

Lasă un răspuns

