Blog


Blog, blog, blog… alt blog… inca un blog… cu mult prea multe puncte si iar puncte. Pe undeva chestia asta cu blog-ul si-a pierdut tot interesul; iar ultimele scrieri au demonstrat fix acest lucru. Si probabil si acest blog o sa fie cam la fel. Asa ca: de ce blog-uila incepe sa se imputa?

Pentru ca la inceput mi se pareau cool, care orice alt lucru care il faci asa, pentru prima data. Cu timpul insa nu mi s-a mai parut mare branza; inexplicabil. Desi probabil asa e firea mea: sunt entuziasmat la inceput si cu timpul (destul de scurt de altfel) ma cam satur. Apoi, primele blog-uri au fost pe cand eram stresat de tot felul de prostii. Sa nu se inteleaga de aici ca acum nu as mai fi stresat, insa pur si simplu nu-mi mai pasa… se intampla prea mutle prostii (mult prea multe prostii) si foarte multe chestii nu au finalitatea pe care as vrea eu sa o aiba; si pur si simplu nu mai am puterea necesara pentru a-mi plange de mila; imi bag picioru’ in ea de treaba si gata… ce sens mai are sa ma complic cu toate prostii… it’s not like we’re all lucky or shit like that. Si apoi, pentru ca blog-urile sunt useless… adica doar le citesti si gata… nu se intampla nimic… si eu vreau mai mult… inca mai am visele alea idoate ca influentez lumea si toti ma considera cine stie ce inteligenta sclipitoare and shit like that… but that’s not gonna happen… pentru ca nu suntem genul ala de generatie… si-s multe de spus aici, dar deja s-a lasat cu prea mult autocompatimire.

Nu stiu… sunt trisit… Vasluiul iti face chestii de astea… Oricum…

Dan

3 gânduri despre “Blog

Lasă un răspuns

