Sa nu zice lumea ca eu nu blogheaza


Tocmai am terminat de implementat un scroll si pe spaniola (ultima limba care era de manarit), asa ca inainte sa ma apuc de bagat braziliana (that fucking sucks) imi permit si eu o scurta pauza.

So, what is there to say? Ultimele blog-uri au fost destul de slabute tocmai pt ca nu am avut ceva impresionant de zis (desi a injura de mama filmu cu cowboii- Tibi stie numele – e destul de informativ si util), asa ca I better come up with something good, altfel o sa-mi pierd si ultimul cititor (eu, duh:D). Asa ca, iata niste informatii mai mult decat utile:
1. e vacanta… hmmm…
2. a fost Mos Valentin
3. exista o melodie Fucking a Thug pe care o ascult acu pe radio yuhu si e mai mult decat gay (de fapt prima strofa a fost relativ misto, da’ titlu tot sucks)
4.exista o reclama pe radio yuhu care zice „Saving money looks good on you”; I betcha an axe would look even better – in ya head bitch!
5. e ora 4:03
6. nu prea mai stiu ce sa mai scriu
7. mai scriu prostii sa ajung la 10 si sa ard bardai blogu
8. 8 😀
9. aproape gata, btw Solitaire e lame
10. ca sa termin bazacios: am vazut o reclama la niste vederi in care unu ii scria la altu: „Man, e suepr cool aici man, cluburi si dj-uiala super bazata man, o housuiesc toata ziua man… etc… man…” So, m-am gandit sa fac propria vedere drept raspuns, imprumutand putin din stilul lui Alin. Dupa cum urmeaza:
„Ba coae, fir-ai tu sa fii cu neamu tau de prost cu tot, ca ai trimis vederea gresit! Cat de prost tre’ sa fii ba boule ca nici adresa lu’ coae asta de ziceai ca ti-e prieten nu stii s-o scrii. Eu sunt bine; si iti scriu ca sa zic ca merita sa-ti dau nush cati dolari ca sa-ti trimit aceasta vedere sa-ti zic ca essti trecut de prost, ba capatana de manelist proasta, hi-t-ar ratardarea ta de dobitoc notoriu cu celulele tale cenusii si bostanul tau retardat cu tot. Asa ca mori da-te dracu si sa-ti bubuie capu de la atata clubuiala si sa nu mai aud de tine niciodata.

Numai bine,
Dan”

Lasă un răspuns

