Ceva… (caci celelate titluri erau luate)


Ma pregateam sa intitulez mininata blaga „Azi”, dar am observat ca mai este una care se cheama fix la fel; si cum nu vreau sa fiu acuzat de autoplagiare, sau automutilare sau ce auto (BMW, de astea) va mai trece voua prin cap,  am hotarat sa trantesc un titlu super-mega-ultra original. Astfel s-a nascut minunata zicala de mai sus.

Si acum ca am trecut de partea gay, sa trecem la lucruri serioase. Sunt doua lucruri despre care trebuie sa existe un blog neaparat, asa ca le voi trata imediat:
1. nush daca am  mai zis chestia asta, dar animalele astea de la Hollywood au facut un film despre cowboy care o dau pe la spate pe la spate si nu canta manele. Nu am nimic personal cu homalaii (poate doar faza ca they are so dumb – women are beautiful and great, while men suck), nici cu cowboii, nici neaparat cu industria de film americana. Dar sa le bagi pe toate 3 in aceeasi oala, sa vezi doi oameni multitasking calarind acelasi cal si nu numai este trecut de orice limita. Mai mult, sa auzi ca acest film este nominalizat la oscar… damn… Am vazut filme cu gay bune, am vazut filme cu cowboy bune… dar nu ma voi uita la filme cu cowboy gay, oricat de bune si laudate ar fi (cu lesbi cowboy nu am nimic impotriva… chiar ar trebui sa fie mai multe filme de astea)
2. aseara am mancat la restaurantul „la mama”, am mancat ca un porc, am facut abrdai burta si am reusit sa merg pana acasa de plin ce era… asa ca la salariul urmator stiti unde ma gasiti.

In alta ordine de idei, azi plec mai devreme de la work pt ca azi dimineata un bug s-a rezolvat singur, asa ca am dat beta-ul asa amarat cum era si acu nu mai am nici un kef de nica.

Asa ca
Pace,
Dan

6 gânduri despre “Ceva… (caci celelate titluri erau luate)

  1. am citit pe net pe undeva o zicala foarte desteapta:
    procetul de tineri (masculi) intre 18-25 ani care au vazut Brokeback mountain – 15%
    procentul de tineri (tot masculi) intre 18-25 care AU FACUT O GLUMA PE BAZA FILMULUI – 85% 🙂
    ca sa vezi
    macar fi fericit, esti unul dintre noi astia multi :))

Lasă un răspuns

